مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در شورای اداری رفسنجان مطرح کرد:

رسانه ملی به تنهایی در برابر امواج مخرب خوب تحمل کرده است / آسیب های اجتماعی طیف و جناح سیاسی نمی شناسد

  • شناسه خبر: 113643
رسانه ملی به تنهایی در برابر امواج مخرب خوب تحمل کرده است / آسیب های اجتماعی طیف و جناح سیاسی نمی شناسد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه ملی به تنهایی در برابر این همه امواج مخرب خوب تحمل کرده در حالیکه برخی گلایه دارند و ما پاسخ می دهیم که شما چه کردید؟

خانه » اجتماعی » رسانه ملی به تنهایی در برابر امواج مخرب خوب تحمل کرده است / آسیب های اجتماعی طیف و جناح سیاسی نمی شناسد

به گزارش خانه خشتی ، احمد علیرمضانی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد به افتتاح مرکز دیجیتال دهستان داوران رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم هزینه سنگین احداث و نصب هر فرستنده این اقدام در داوران صورت گرفت و صددرصد هزینه آن را صداوسیما تقبل کرده است.
وی در ادامه به اهمیت رسانه ها در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: اولین ابزار هر کانون قدرت در دنیا رسانه ها هستند و آنهایی که به ارزش های اخلاقی پایبند نیستند با بیشترین استفاده از رسانه ها سعی دارند از هر طریقی به هدف خود برسند.
علیرمضانی تصریح کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی با چنین پدیده ای روبه روست و باید یک تنه مقابله کند.
وی به فعالیت ۲۱۷شبکه ماهواره ای در تقابل با ارزش های انقلاب اسلامی و اخلاقی اشاره و از آنان به عنوان غول رسانه ای یاد کرد: این شبکه ها با خانواده و بنیان های آن،  اخلاق عمومی، سیاست،  اجتماع و…  کار دارند و هدف آنها خالی کردن جامعه به ویژه جوانان از هویت دینی،  اجتماعی و ملی است.


مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان مشکل جامعه را بحران هویت برشمرد و گفت: رسانه ملی به تنهایی در برابر این همه امواج مخرب خوب تحمل کرده در حالیکه برخی گلایه دارند و ما پاسخ می دهیم که شما چه کردید؟
وی بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی تذکر جدی دادند، این آسیب ها جناح و طیف سیاسی نمی شناسد دشمن مشغول است و بحث جدی است.
علیرمضانی با بیان اینکه خیرین را به سمت کار فرهنگی سوق دهیم تا شاهد کاهش آسیبها در جامعه باشیم تصریح کرد: استان کرمان در شاخص های آسیب های اجتماعی پیشتاز است، باید همه مسئولین، رسانه ها پای کار آیند و مقابل این آسیبها بایستیم.
وی اظهار داشت: رفسنجان دارای کارنامه درخشانی در جنگ، پشتیبانی جنگ و قبل از انقلاب داشته و برای آنکه دوباره در مرکزیت قرار گیرد باید از ظرفیت رسانه ها بهره گیرد.


علیرمضانی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۲۰ دقیقه راجع به رفسنجان از صداوسیمای کرمان پخش شده خاطرنشان کرد: در ۸ ماه ابتدایی سال ۲۹۹ عنوان خبر در مدت زمان های متفاوت بیش از یک دقیقه پخش گردیده است.
وی با بیان اینکه در هشت ماه گذشته ۳۹ هزار دقیقه در زمینه اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای مرکز کرمان تولید شده تصریح کرد: بزودی تله فیلم با موضوع آموزه های اقتصاد مقاومتی با تم طنز برای اولین بار از شبکه کرمان پخش خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان خاطر نشان کرد: امسال تحرکی در رسانه در جهت معرفی استان ایجاد شده و رسانه با بضاعتی که دارند و باشدت دنبال می کند.

برچسب ها:
آسیب های اجتماعی رسانه ملی مخرب مدیکل صدا و سیمای استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان