رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب مطرح کرد :

تخت های بیمارستان به ۵۵۰ تخت افزایش می یابد/افتتاح اورژانس بیمارستان تا شهریور سال اینده

  • شناسه خبر: 113628
تخت های بیمارستان به ۵۵۰ تخت افزایش می یابد/افتتاح اورژانس بیمارستان تا شهریور سال اینده

دکتر علی مظفری : در طرح تحول نظام سلامت مشکل عدم پرداخت بیمه ها را داریم تا مهر ماه امسال به بیمارستان علی ابن ابیطالب قریب ۲۶ میلیارد تومان بدهکار هستیم

خانه » اجتماعی » تخت های بیمارستان به ۵۵۰ تخت افزایش می یابد/افتتاح اورژانس بیمارستان تا شهریور سال اینده

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت :در طرح تحول نظام سلامت مشکل عدم پرداخت بیمه ها را داریم تا مهر ماه امسال به بیمارستان علی ابن ابیطالب قریب ۲۶ میلیارد تومان بدهکار هستیم .با همه مشکلات ریاست دانشگاه ،از محل اعتبارات سعی کردیم از این حالت در بیاییم از زمان طرح تحول نظام سلامت تنها ۳ درصد به بیماران روستایی و ۶ درصد به سایر بیمه هاست .

وی افزود :یکی دیگر از مشکلات، افاغنه هستند و تمهیداتی اندیشیده است که انها بیمه شوند .بیماران بی صاحب از دیگر مشکلات بیمارستان است .

دکتر مظفری بیان داشت :بیماران در طرح تحول نظام سلامت به بیرون فرستاده نمی شود تجهیزات و هر نوع دارویی و انجام کارهای ازمایشگاهی در داخل بیمارستان انجام می شود .

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

وی تصریح کرد :هیچ بیماری بدون داشتن ملیت برای ما هیچ فرقی ندارد .بیماران بی کس و بی صاحب نزدیک ۳۷ میلیون هزینه را به بیمارستان متحمل کرده اند .

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب خاطرنشان کرد :دو بخش قبلی اطفال و مغز اعصاب را به یک بخش اطفال تبدیل کردیم .در بخش اطفال همیشه با کمبود تخت مواجه بودیم .سعی کردیم همه اتاقهای بیمارستان دو تخته شوند .

وی افزود :بخش داخلی زنان را بهسازی کردیم و بخش داخلی مردان اتاقهایش دو تخته هستند .۴۲ تخت برای اطفال و ۹ تخت ای سی یو اطفال در این بخش مجهز می شوند .

دکتر مظفری با بیان اینکه ۱۸ تخت ان ای سی یو افزایش یافته است گفت :قریب ۱.۵ میلیارد در بخش اطفال هزینه می شود .تمام لوله های فاضلاب عوض شده اند تمام زیرساختهای بیمارستان عوض شده است .در بخش ان ای سی یود قریب ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود و برای تجیهزات ان معادل همین مبلغ هزینه می برد که پیگیری جهت اخذ این اعتبارات در دستور کار می باشد .

وی از افزایش تخت های بیمارستان به۵۵۰  تخت خبر داد و افزود :بخش انکولوژی ۳ میلیارد تومان هزینه در بر دارد با توجه اینکه در این بحث ما اعتبار نداریم از کسانیکه نذر و خیراتی دارند هر کسی می تواند یک مبلغی را به حساب بیمارستان واریز کند تا بخش راه اندازی شود .

دکتر مظفری بیان داشت :دو طبقه وی ای پی اگر بخواهیم بسازیم ۴.۵ میلیارد تومان هزینه در بردارد .

وی از افتتاح اورژانس بیمارستان تا شهریور سال اینده خبر داد و گفت :نزدیک ۵ میلیارد تومان هزینه خود اورژانس می شود .اسکیلپ جایی هست که مهارتهای دانشجو را بررسی و ارزیابی می شود .که قریب ۳۶۰ میلیون هزینه در بردارد . معادل همین مقدار هزینه تجهیزات ان می شود که راه اندازی می شود .

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

دکتر مظفری ساخت بانگ خون و طب تصویری را از جمله فعالیتهای در دست اقدام دانست و گفت :یک دستگاه ۱۶ اسلاید داریم که ارائه خدمت می کند و داشتن رزیدنت از دیگر اقدامات خوب ما است .

وی بیان داشت :در رابطه با هزینه های پیش بینی شده برای بخش رادیولوژی ۵۰۰ میلیون تومان می باشد .که فاز یک ان ایجاد شده است .

دکتر مظفری از اضافه شدن دو اتاق عمل در بیمارستان خبر داد و گفت :هزینه این دو تا اتاق ۴۰۰ میلیون تومان است با حضور دکتر اقاجانی باعث تخصیص نصف  اعتبار شد .و یک امبولانس هم اضافه گردید .

وی افزود :تجهیز دستگاه های بیمارستان با مشارکت مردم انجام شده است قریب ۳۰۰ میلیون هزینه شده است .همراه سرا هم با خیر مرحوم نجم الدینی به بهره برداری می رسد .دستگاه دوم انژیوگرافی نصب خواهد شد .اقدامات خرید ان انجام می شود .وجود خیرین در دانشگاه بسیار ارزشمند است چرا که در هزنیه ها بسیار کمک می کنند .

دکتر مظفری خاطرنشان کرد :لعابی داخلی مجهز خواهد شد که قریب ۳۰۰ میلیون هزینه در بردارد .در قسمت بیرونی پیش بینی برای لعابی خارجی یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه بر است که از سرمایه گذران تقاضای کمک و سرمایه گذاری داریم .

وی افزود :بحث سرد خانه به سمت جنوب بیمارستان هدایت می شود .چندین پروژه در بیمارستان کار می شود و جا دارد از همین جا عذرخواهی کنم از مردم به خاطر کمبود تخت ها که بیماران مجبور بودند در بخشهای دیگر بستری شوند و همچنین سرو صداهای ناشی از ساخت و ساز .تصمیم داریم همه بخشها تغییر پیدا کند

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه هاست که اطلاع رسانی کنند تا خیرین کمک خود را به بخش بیمارستان بدهند گفت :ما به مردم اطمینان می دهیم که خودشان مشارکت داشته باشند .

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

دکتر علی مظفری رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب صبح امروز در جمع خبرنگاران

فارسی مسئول کارشناس مدیر پسماند بهداشتی در ادامه در خصوص زباله های عفونی گفت :همه مراکز درمانگاهی دستگاه امحا زباله را دارند .در بیمارستان علی ابن ابیطالب دو دستگاه داریم ظرفیتش برای تمام زباله های عفوفی کافی می باشد .

وی تصریح کرد :در روز ۴۰ کیلو گرم بیمارستان زباله عفوفنی تولید می کند و انتقال زباله ممنوع است و در محل بیمارستان زباله امحا خواهد شد .

دکتر مظفری با بیان اینکه بالای ۸۰ درصد بیماران سر ۶ ساعت تعیین تکلیف می شوند گفت :ما در بیمارستان در بخش اورژانس هر زمان از ۲۴ ساعت به بیمارستان مراجعه کند متخصص طب اورژانس انرا ویزیت می کند .شاید ایراد بر ما روا باشد که پزشک خودش را برای بیمار معرفی نکرده باشد .ما پزشک مقیم جراح داریم و در این خصوص مشکل نداریم .

وی افزود :در این چند وقت نزدیک دو بخش از سیر خدمات رسانی خارج شده اند و مجبور بودیم به خاطر تعمیرات .سعی کردیم بیماری نباشد که بدون تخت نباشد.

دکتر مظفری بیان داشت :خوشبختانه هنوز بیمار انفلوانزای نوع ب را نداشتیم با توجه با ازمایشاتی که صورت گرفته است هنوز موردی گزارش نشده است .

وی افزود :ما خود بیمه ها را  بررسی می کنیم  در قسمت ترخیص قبل از پرونده دست بیمه بیفتد بررسی می کنیم  ایرادی نداشته باشد .

وی بیان داشت :در خصوص استاندارد سازی و ایمنی اسانسورهای بیمارستان  اقداماتی انجام خواهد شد .

برچسب ها:
بیمارستان بیمارستان علی ابن ابیطالب دکتر علی مظفری طرح تحول نظام سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضااکبری

    درود بر شما اقای دکتر شما و تیم مدیریتی شما یکی از بهترین ها هستین دعای خیر مردم و بیماران همیشه همراه تان هست . . .

    حسام محمودی

    خدا قوت جناب دکتر واقعا تغییرات رو به وضوح میشه لمس کرد از زمان حضور ایشان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان