دوره دوم هفته نامه خانه خشتی کویر از ۲۹ آذر منتشر می شود

  • شناسه خبر: 113497
دوره دوم هفته نامه خانه خشتی کویر از ۲۹ آذر منتشر می شود

پس از پایان یافتن انتشار دوره نخست هفته نامه خانه خشتی کویر دوره دوم این هفته نامه از ۲۹ آذر ماه منتشر می شود.

خانه » اجتماعی » دوره دوم هفته نامه خانه خشتی کویر از ۲۹ آذر منتشر می شود

به گزارش خانه خشتی،  سید عباس حسینی داورانی سردبیر این هفته نامه با اعلام این خبر گفت: «این امری طبیعی است که یک نشریه در ادامه حیات خود با تغییراتی روبرو شود که انتشار آن نشریه پس از تغییرات در قالب دوره جدید معرفی می شود. مواردی چون تغییرات مدیریتی/ محتوایی و یا تعطیلی طولانی مدت از این دسته هستند».

وی با اشاره به پیش بینی دروه های مختلف برای این هفته نامه افزود: اگر چه ممکن است آغاز دوره دوم برای هفته نامه خانه خشتی کویر کمی زود به نظر برسد اما لازم است بگویم که ما بر اساس تغییرات محتوایی/ رویکردی و ساختاری تا ۵ دوره برای این هفته نامه پیش بینی کرده ایم و قرار بود که شماره ۲۰ پایان دوره اول نشریه باشد. اما به دلیل مشکلات به وجود آمده تصمیم شورای سیاست گذاری بر این شد  تا انتشار دوره جدید را زودتر آغاز کنیم.
حسینی داورانی با اشاره به انتشار ۱۰ شماره از دوره نخست این هفته نامه، آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما به هیچ وجه انتظار اینچنین استقبال خوبی از سوی شهروندان و مسئولین را نداشتیم و در همین مدت کم توانستیم به عنوان یک هفته نامه حرفه ای خود را معرفی کنیم و تا حدودی به اهداف خود در دوره اول رسیدیم.
حسینی داورانی پس از بیان تغییرات محتوایی و ساختاری در دوره دوم هفته نامه اعلام کرد: «در دوره دوم هفته نامه خانه خشتی کویر با ساختار و رویکردی کاملا متفاوت از دوره اول انتشار می یابد. طراحی و ساختار ظاهری آن ۱۰۰ درصد تغییر می کند و حتی تغییرات در فرم نوشتاری و نوع تنظیم اخبار و گزارشات اعمال شده است و باید بگویم تنها چیزی که از دوره اول باقی می ماند لوگوی هفته نامه است.

برچسب ها:
هفته نامه خانه خشتی کویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان