نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

موانع زیادی بر سر راه کارآفرینی وجود دارد

  • شناسه خبر: 113477
موانع زیادی بر سر راه کارآفرینی وجود دارد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع زیادی سر راه کارآفرینی وجود دارد از جمله استعلام های فراوان برای انجام یک کار ، باید با همکاری مدیران مسیر را برای آنان هموار کرده و ‌با سرمایه‌گذاران همکاری شود.

خانه » اقتصادی » موانع زیادی بر سر راه کارآفرینی وجود دارد

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی‌محمدی در مراسم تودیع و  معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شدبا اشاره به عنوان سال “اقصاد مقاومتی اقدام و عمل” اظهار داشت: شما مدیران هستید که کارها باید به دست شما رقم بخورد و بتوانیم پیشرفت و توسعه را در سطح شهرستان داشته باشیم.
وی افزود: می طلبد همه مدیران در این راه قدم برداند تا بتوانیم سرمایه گذاران را جذب کنیم. مدیران مشکلات را منتقل کنند چه مشکلاتی که قانون لازم دارد و چه مشکلات در بحث اجرا. البته در بحث اجرا دخالتی نداریم و بیشتر بحث نظارت است اما می توانیم مشکلات شهرستان را از طریق وزارتخانه و دستگاههای بالاتر پیگیری کنیم.
انارکی محمدی با بیان اینکه موانع زیادی سر راه کارآفرینی وجود دارد از جمله استعلام های فراوان برای انجام یک کار تصریح کرد: باید با همکاری مدیران مسیر را برای آنان هموار کرده و ‌با سرمایه‌گذاران همکاری شود. طرحهایی که بر زمین مانده را باید پشیتبانی کنیم چه از طریق اوراق چه بخشهای دیگر و برای سرمایه گذاری جدید نیز با همکاری مدیران در شهرستان خودمان طوری عمل کنیم که به هدف خود برسیم.
وی با قدردانی از زحمات دکتر ارسلان معاون سابق سیاسی فرمانداری رفسنجان، خاطرنشان کرد: دکتر ارسلان از مدیران قوی در بحث های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی و از نخبگان دانشگاهی هستند. استفاده از نخبگان دانشگاهی زیرساخت توسعه هستند و استفاده از آنان مهم است. ایشان در وظایفی که به عهده داشتند موفق بودند.
محمدی خاطر نشان کرد: منابع انسانی یکی از حساس ترین پست ها است. مدیریت منابع مدیریت نیرو نیست مدیریت بر منابع انسانی است. هدف از این کار استفاده از یک نیروی کار است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما کمترین مدیران را در بدنه مس داریم، تأکید کرد: ما توقعی نداریم که مدیران حتماً منطقه نگری کنند اما سهمی داریم چرا که منطقه را بهتر می شناسیم و این رسالت بر عهده همین شهرستان است که معدن مس جزو این شهرستان است و باید در آن به نفع صنایع ملی مس و توسعه کشور اثرگذار باشیم.
انارکی محمدی امنیت، آرامش و معیشت، بحث اجتماعی شهرستان را از مهمترین مباحث دانست و عنوان کرد: مسئولیت در این حوزه باید به گونه‌ای باشد ‌که اثرات آن برای مردم قابل لمس باشد. مردم رفسنجان مردم با فرهنگ و فرهیخته هستند. باید کمک کنیم معضلات اجتماعی را با بحث اقتصادی و اشتغال حل کنیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد: معاون سیاسی اجتماعی باید فارغ از هرگونه سلیقه شخصی، گروهی و جناحی مدیریت داشته باشد و در اوج امانتداری برای دولت و نظام خدمت کند.
وی همچنین برای معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان آرزوی موفقیت کرد و گفت: از آقای باقری که این مسئولیت را قبول کردند تشکر می کنیم که امیدواریم با سابقه درخشانی که دارد در این مسئولیت هم موفق شوند.

برچسب ها:
کارآفرینی موانع نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان