حجت الاسلام روحانی مطرح کرد :

دولت سعی می کند مردم را بیگانه جلوه دهد

  • شناسه خبر: 113204
دولت سعی می کند مردم را بیگانه جلوه دهد

حجت الاسلام سید حمید روحانی گفت: در کشور ما کسانی در راس کار قرار گرفته اند که دنبال این هستند اهداف و آرمانها ی شهدا و امام را از بین ببرند .

خانه » سیاسی » دولت سعی می کند مردم را بیگانه جلوه دهد

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از علم و دانش دانشجویان در دانشگاه ها و حوزه های علمیه به عنوان بزرگترین حرم یاد کرد و اظهار داشت :دانش باید با بصیرت ،حکمت و خودسازی همراه باشد ،روحانی و دانشجویی که برای مدرک تحصیل می کند نمیتواند برای کشورش مفید باشد .
وی افزود :دانشجویان و دانشگاه ها نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و نقش انها بسیار عمیق و گسترده بود .
حجت الاسلام روحانی بیان داشت :اولین پیام دانشجویان در روز ۱۶ اذراستبداد ستیزی است که باید در مقابل دشمن ایستاد و دومین پیام دشمن شناسی و جریان شناسی است .
وی با بیان اینکه سومین پیام دانشجویان در روز ۱۶ اذر جوشکنی است اظهار داشت :ازادی خواهی از مسائلی است که دانشجوی با بصیرت باید به ان توجه داشته باشد .
وی افزود :سازش ناپذیری و فداکاری از دیگر پیام های روز دانشجو می باشد .
وی با بیان اینکه کسانی هستند که میخواهند شعار مرگ بر امریکا را حذف کنند تصریح کرد :ما از این مسئله متاسفیم که در کشور ما کسانی در راس کار قرار گرفته اند که دنبال این هستند اهداف و ارمانها ی شهدا و امام را از بین ببرند .امروز خطری که متوجه جوانان ماست دو خطریست است که از داخل و خارج علیه نظام ما شروع شده که بتوانند جوانان را به بیراه بکشانند .
وی افزود :امریکا و دشمنان می دانند که این جوانان بودند که نظام انقلاب را شکل دادند در نتیجه نقش ها ریختند با صحنه های مبتذل از طریق فضای مجازی جوانها را از انسانیت دور کنند .
حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد :در این دولت تلاش کردند مردم را نامحرم بپندازند هنوز برای مردم ما روشن نشده است چه مذاکراتی و قراردادهایی شده است .سعی کردند مردم را بیگانه جلوه بدهند .روحیه دیکتاکتوری ایجاد کردند .ایا این روش اسلامی و انسانی است ؟
وی افزود :فاسدترین دولتی است که از روز پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم .در تاریخ ۲۳ تیر ۹۴ دولت اعلام کرد که تمام تحریمها لغو خواهد شد اینها از جمله دروغهایی است که دولت گفته است .
وی با بیان اینکه انها راه امام را درک نکردند تصریح کرد :امیدواریم شما دانشجویان با بصیرت راه و ارمانهای امام را ادامه دهید  .اگر امروز جوانان، دشمن و داعش را از مرز ایران دور نمی کردند کشور ما هم مانند سوریه می شد .

برچسب ها:
دولت روحانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان