رئیس اداره بهزیستی رفسنجان مطرح کرد :

معلولین نیازمند حقوق شهروندی هستند

  • شناسه خبر: 113101
معلولین نیازمند حقوق شهروندی هستند

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت : معلولین ما نیازمند کمک مالی نیستند انچه که معلول نیازمند دارد نیاز خدمات شهروندی و حقوق شهروندی است .

خانه » اجتماعی » معلولین نیازمند حقوق شهروندی هستند

به گزارش خانه خشتی ؛ محمود حیدری در مراسم روز جهانی معلولین اظهار داشت :شعار معلولین به نام “معلولیت محدودیت است نه ناتوانی” زمانی محقق می شود که در کنارش یک نیروی کمکی هم باشد و معلولیت زمانی توانمندی است، که محدودیتها کنار رود .

وی افزود :معلولین ما نیازمند کمک مالی نیستند انچه که معلول نیازمند دارد نیاز خدمات شهروندی و حقوق شهروندی است .

حیدری تصریح کرد :معولین برای پیوند پیدا کردن با جامعه نیازمند استفاده از محیط ارام و امن هستند انچه که انها نیاز دارند نیاز رفع موانع سر راهشان است .

رئیس اداره بهزیستی بیان داشت :معلولین جامعه ما نیاز به ترحم ندارند ، آنها آنقدر کرامت و غرور اجتماعی دارند که حاضر نیستند کسی به آنها کمک کند شاید حمل بر ترحم به آنها شود .

وی با بیان اینکه قانون معلولین قریب به ۱۲ سال است که تدوین شده ولی نسبت به اجرای قانون به معلولین کوتاهی شده است افزود :معلوین دوست دارند نیازهای خودشان را خود براورده کنند  .انها از حداقل امکانات و خدمات محروم هستند لذا دست یاری به سوی  مسئولین دراز می کنیم و از انها می خواهیم گوشه ای از مشکلات معلولین را حل نمایند .

 

برچسب ها:
حقوق شهروندی معلولین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان