رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 112915
رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد

دکتر علیرضا نظری به عنوان رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد.

خانه » پزشکی و سلامت » رئیس جدید بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از وب دا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان مرادی به دلیل حجم پایین تر فعالیت ها مشکلات کمتری دارد اما با شروع ساخت و سازهای جدید کار سختی خواهیم داشت.
دکتر علی اسماعیلی ندیمی در این زمینه افزود: با اجرای تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و هلال احمر به صورت مشارکتی اورژانس عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اطاق عمل، درمانگاهها و بخش چشم این بیمارستان نوسازی می شود.
وی ادامه داد: با انتقال بخش های اورولوژی وگوش و حلق و بینی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) عملاً یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خواهیم داشت و اینجا یک بیمارستان مختص به چشم پزشکی، اورژانس و روانپزشکی باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نباید به منابع دولتی متکی باشیم، تصریح کرد: سال گذشته از مجموع بودجه عمرانی دانشگاه فقط حدود یک میلیارد تخصیص یافت اما با این حال روند ساخت و سازها در دانشگاه متوقف نشد و این مهم با کمک خیرین و سایر منابع دانشگاه انجام شد.
وی با بیان این مطلب که درآمد اختصاصی حاصله، طلب از بیمه ها است، تصریح کرد: نزدیک به ۵٠ میلیارد تومان از بیمه ها طلبکاریم؛ بنابراین به محض وصول مطالبات اولویت اصلی پرداختهای معوقه پرسنل صبور و زحمت کش دانشگاه است.
دکتر اسماعیلی ندیمی در عین حال افزود: جذب اعتبارات طرح تحول سلامت کاری بزرگ بود که انجام شده و بخشی هم در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: در چند سال گذشته خیّرین بیش از ٢٠ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک کرده اند که در اینجا از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم کمکهای این عزیزان همواره تداوم داشته باشد.
وی در پایان از تعامل خوب مسئولین شهرستان رفسنجان از جمله فرماندار، نماینده مردم، شهردار و سایر ادارات با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قدردانی کرد.
در این مراسم از زحمات دکتر محمدرضا حسینی زینلی تقدیر و دکتر علیرضا نظری به سمت رئیس جدید بیمارستان مرادی منصوب شد.

برچسب ها:
بیمارستان مرادی رفسنجان معرفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان