رئیس اداره منابع طبیعی رفسنجان :

مشارکت شرکت تعاونی بهره برداران برای اجرایی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های منابع طبیعی

  • شناسه خبر: 112622
مشارکت شرکت تعاونی بهره برداران برای اجرایی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های منابع طبیعی

حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی رفسنجان: برای اجرایی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی شرکت تعاونی بهره برداران باید در عرصه های منابع طبیعی مشارکت داشته باشد.

خانه » اجتماعی » مشارکت شرکت تعاونی بهره برداران برای اجرایی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های منابع طبیعی

به گزارش “خانه خشتی”، مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی رفسنجان در جلسه شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی ضمن تسلیت ایام سوگواری وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) هدف اصلی تشکیل شرکت تعاونی را واگذاری کارهای منابع طبیعی به بخش خصوصی و نظارت اداره بر کارها دانست و بیان کرد: برای اجرایی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی شرکت تعاونی بهره برداران باید در عرصه های منابع طبیعی مشارکت داشته باشد و پیشرفت فیزیکی تعهدات باید بصورت مستند به اداره گزارش داده شود.

مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی در جلسه شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی

مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی در جلسه شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی

وی ادامه داد: باید سه سامانه عرفی را معرفی و با بستن میثاق نامه بین رئیس اداره منابع طبیعی، شرکت تعاونی و نماینده مرتع ضمن واگذاری مدیریت عرصه به مرتعداران کارهای احیاء و اصلاح، مدیریت دام، بذرکاری و …. از مرتعدار مطالبه گردد.

حیدری پور اعلام کرد: برای شروع کار نقشه مناطق زیره خیز تهیه و جهت تهیه بذر و آگهی قرق اقدام و ضمن آگهی قرق این مناطق اعلام شود: تا بعداز برداشت محصول، چرای دام ممنون می باشد. حیدری پور اظهار داشت: باید کار هرچه سریعتر انجام شود و در صورت انجام و پیشرفت در کار می توان جهت جذب اعتبارات دولتی برای شهرستان قدم برداشت.

وی برای محافظت از مراتع اعلام کرد: باید کار شاخ شماری را انجام داد و با کسانی که در پرداخت بموقع عوارض چرای دام کاهلی می کنند برخورد قانونی انجام داد و در صورت ادعای مرتعدار به نداشتن دام، وی باید به اداره مراجعه و ضمن اعلام کتبی به این اداره جهت قرق منطقه اقدام شود که در غیر اینصورت با مشاهده هرگونه دامی در منطقه با مرتعدار برخورد می شود.

برچسب ها:
اداره منابع طبیعی رفسنجان اقتصاد مقاومتی تعاونی فراگیر بهره برداران مسعود حیدری پور مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان