با بصیرت ترین و خدمتگذارترین اقشار جامعه بسیجیان هستند

  • شناسه خبر: 112346
با بصیرت ترین و خدمتگذارترین اقشار جامعه بسیجیان هستند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج در محله و محل کار فرهنگ هدایت دارد و با بصیرت ترین و خدمتگذارترین قشر، بسیجیان هستند.

خانه » رفسنجان » با بصیرت ترین و خدمتگذارترین اقشار جامعه بسیجیان هستند

به گزارش خانه خشتی ، آیت الله سید احمد خاتمی عصر شنبه در نشست بصیرتی با نیروهای سپاه در محل سالن توپخانه رفسنجان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه را خط قرمز دانستند  و نباید آن را کنار گذاشت.
وی بیان کرد: انتظار از مسئولان بسیج این است که در فتنه نباید گرد و غباری شوند و شبه زدایی دین را به طور مفصل تبیین کنند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: یک بسیجی باید معیار حق را از باطل بشناسد باید بداند که معیار همان موضع ولایت است.
خاتمی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند حصر حق سران فتنه است ادامه داد: باید بصیرت افزایی در جامعه رواج یابد ، در فتنه سال ۸۸ آمریکا از فتنه گران حمایت می کرد، منافقین و سلطنت طلبان از فتنه گران حمایت کردند.

وی ادامه داد: اگر یک سخنران، سابقه جنجالی و تنش زایی دارد، نهاد قانونی مثل قوه قضاییه جلویش را گرفته است  در این حال، برخی هم انگار می کنند که فاجعه بزرگ اتفاق افتاده ، بهتر است بررسی کنید و بلافاصله حکم صادر نکنید.

وی تأکید کرد: انقلابی بودن برخی در روزگاران قدیم افتخار است که این افراد باید این روحیه انقلابی را حفظ کنند و مانند شمر نباشند که سالیان سال در رکاب امام علی (ع) بود و اما در سرزمین کربلا جنایت های بسیاری را رقم زد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجی با ولایت عجین است و پشتوانه فرهنگ بسیجی باورهای اعتقادی او است.

آیت الله خاتمی افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم  بسیجی بودند و هستند.

وی اظهار کرد: نهاد بسیج در حقیقت فرهنگ فداکاری و گذشت در راه دین را به همراه دارد، همانطور که در هشت سال دوران دفاع مقدس بسیجیان این رسالت را انجام دادند.

 آیت الله سید احمد خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی

وی تأکید کرد: اکنون نوبت شما است که از دین و حاکمیتی که بعد از قرن ها به صحنه آمده است را حفاظت کنید و در مسیر دفاع باشید.

خاتمی با اشاره به اینکه تجلی دین و فرهنگ در جامعه از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی است تصریح کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون این فرهنگ بسیجی بوده ایم، باید نشان دهیم که اگر خیری و خدمتی در مردم است از بسیج بر می خیزد.

وی خاطرنشان کرد: هم از لحاظ باطن و هم از لحاظ ظاهر باید بسیجی باشیم در این صورت است که جایگاه ولایت را درست می شناسیم و همراه او هستیم.

برچسب ها:
آیت الله سید احمد خاتمی بسیجیان بصیرت جامعه نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری نیروهای سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان