امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

چرا یک نماینده ای چالشی باید به کرمان دعوت شود؟ / نمایندگان طعمه فتنه گران نشوند

  • شناسه خبر: 112288
چرا یک نماینده ای چالشی باید به کرمان دعوت شود؟ / نمایندگان طعمه فتنه گران نشوند

امام جمعه رفسنجان به سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در کرمان در ۱۶ آذرماه جاری اشاره کرد و گفت: چرا باید کسی که سخنرانی او در مشهد لغو شده به کرمان دعوت شود چه غرضی وجود دارد که یک نماینده چالشی را دعوت می کنید که گرفتاری ایجاد کند، امید است که استاندارمحترم و شورای تامین تدابیر لازم را بیاندیشند.

خانه » اجتماعی » چرا یک نماینده ای چالشی باید به کرمان دعوت شود؟ / نمایندگان طعمه فتنه گران نشوند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه به رعایت تقوا و حدود و مقررات به موضع کارتن خوابی و مشاهده مواردی از این موضوع در رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد رفسنجانی نیستند و از دیگر شهرها مهاجرت کرده اند و مردم در صورت مشاهده می توانید از طریق سامانه ۱۲۳ با اورژانس اجتماعی و یا دیگر نهادهای مسئول در میان بگذارند.

وی ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در پایان ماه صفر یادآور شد: مراسم قرائت زیارت از راه دور پیامبر(ص) روز دوشنبه در مسجد جامع رفسنجان برگزار خواهد شد.

رمضانی پور به همایش مدافعین حرم با حضور بسیجیان که امروز در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار شد اشاره کرد و گفت: بسیج مرز نمی شناسد و این اراده الهی است، تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه دینی ماست.

امام جمعه رفسنجان به فرمایشان دو روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: رهبری بیان داشتند که تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی نقض صریح برجام است و امید است که مجلس اقدام جانبدارانه ای در این زمینه داشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال رقیب سازی برای بسیج است بسیجیان باید هوشیار باشند و نگذارند از آنان سوء استفاده شود، بسیج تنها یک جناح است آنهم حزب الله و خط امام و رهبری است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید خودشان را بسیجی بدانند و روحیه بسیجی باید در جای جای میهن اسلامی حفظ شود.

وی به فرمایشان رهبری در جمع مردم اصفهان اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنانشان گفتند که برخی نخبگان بی بصیرت از توده های مردم هم عقب تر هستند، این نخبگان مردود شدند و درسال ۸۸ از ولی و امت انقلابی فاصله گرفتند.

رمضانی پور گفت: مردم تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه دارند و شما نیز تا در عمل نشان ندهید که پیرو ولی فقیه هستید فایده ای ندارد و ضرر می بینید.

وی خاطر نشان کرد: رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عنوان کردند و باید در عمل کاری دیده شود و در پایان سال گزارش مناسبی تقدیم رهبری شود، اگر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه عملی می شد امروز شاهد ضعف در وضعیت اقتصادی کشور نبودیم.

رمضانی پور تصریح کرد: چرا یک طرح برای اجرایی شدن باید ماهها و بلکه یک سال طول بکشد این ضعف خسارت بار است و همه ابتکار و نشاط فرد با این معطلی از بین می رود.

امام جمعه رفسنجان به پیاده روی عظیم اربعین اشاره کرد و از خدمات موکب های رفسنجانی به ویژه موکب خاتم الانبیاء رفسنجان به زوار در کربلا قدردانی کرد.

وی به روز مجلس اشاره کرد و گفت: نظارت درست و با قاطعیت وظیفه اصلی مجلس است تا بتواند مجلسی کارآمد باشد، مجلس باید روحیه جهادی و همپای ولایت و نظام داشته باشد.

رمضانی پور به جریان سازی این رزوها راجع به برخی نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این موضوعات خوشایند نظام نیست نمایندگان باید مصلحت نظام را رعایت کنند و طعمه فتنه گران نشوند.

وی به سخنرانی علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در کرمان در ۱۶ آذرماه جاری اشاره کرد و گفت: چرا باید کسی که سخنرانی او در مشهد لغو شده به کرمان دعوت شود چه غرضی وجود دارد که یک نماینده چالشی را دعوت می کنید که گرفتاری ایجاد کند، امید است که استاندارمحترم و شورای تامین تدابیر لازم را بیاندیشند.

برچسب ها:
چالش علی مطهری نماینده مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان