به مناسبت هفته بسیج صورت میگیرد؛

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 112168
برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در رفسنجان

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رفسنجان از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

خانه » اقتصادی » برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: سالگرد فرمان تاریخی امام در ۵ آذر سال ۵۸ منجر به تشکیل بسیج مستضعفین شد و بسیج همچنان با رویکرد لشکر مخلص خدا به فرموده امام راحل به فعالیت خود ادامه می دهد.
وی افزود: حضور بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع مقدس عزت و افتخار آفرید و موجب رقم خوردن برگ زرینی در تاریخ این نظام شد.
سلطانی خاطر نشان کرد: بسیج تربیت، اخلاق و تزکیه است و بسیجیان هادیان جامعه هستند تا به رستگاری برسد.
وی به آغاز هفته بسیج از روز ۳۰ آبان ماه مصادف با اربعین حسینی اشاره کرد و بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی، پیشرفت، کارآفرینی، ایثار و اقتدار جهانی را عناوین روزشمار هفته بسیج عنوان کرد و گفت :  پنجشنبه ۴ اذرماه و پنجمین روز از هفته بسیج غباروبی گلزار شهدا توسط بسیجیان و با حضور مسئولین در سراسر شهرستان برگزار می شود.
فرمانده بسیج رفسنجان تصریح کرد: در ششمین روز از هفته بسیج همایش مدافعین حرم همراه با سراسر کشور در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار می شود.
وی افزود: این برنامه منتهی به اقامه نماز جمعه می شود و با سخنرانی پور ابراهیمی  رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همراه خواهد بود.
سرهنگ سلطانی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه چهارشنبه سوم آذرماه در محل سالن صالحین حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) جنب مسجد امام خمینی (ره) برپا و دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان