تعامل بسیج با نیروی انتظامی امنیت مطلوب را در پی دارد

  • شناسه خبر: 112165
تعامل بسیج با نیروی انتظامی امنیت مطلوب را در پی دارد

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: تعامل سازنده و مثبت پلیس و نیروی مقاومت بسیج ، توسعه آرامش اجتماعی، استقرار امنیت پایدار در جامعه، ‌افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

خانه » اجتماعی » تعامل بسیج با نیروی انتظامی امنیت مطلوب را در پی دارد

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در جلسه برنامه های هفته بسیج که در محل فرمانداری با حضور مسولین تشکیل گردید ضمن تقدیر از کلیه حوزه های مقاومت بسیج در برقراری امنیت شهروندان گفت: تعامل سازنده و مثبت پلیس و نیروی مقاومت بسیج ، توسعه آرامش اجتماعی، استقرار امنیت پایدار در جامعه، ‌افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
خلیلی نژاد هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان تبریک گفت و روحیه بسیجی را رمز موفقیت در کارها دانست و بیان داشت: هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در درجه اول باید تفکر بسیجی داشته باشد و افتخارمان این است که بسیجی هستیم.
وی اظهار داشت: بسیج مکتب عبادت مخلصانه است و در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در خدمت نظام و پیشبرد ارزش‌های اسلامی بوده است.
خلیلی نژاد گفت: برای برقراری نظم و امنیت پایدار و پاسخگویی به مطالبات مردم، پلیس نیازمند همکاری و تعامل با نیروهای مقاومت بسیج است.
وی بابیان اینکه تعامل بسیج و نیروی انتظامی تضمین‌کننده امنیت جامعه است ضمن تشکر از فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان اتحاد و همدلی بین نیروها را مثال‌زدنی دانست و افزود: این اتحاد و همدلی ناشی از ولایتمداری و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا است.

برچسب ها:
بسیج تعامل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان