ارشاد رفسنجان نگاه جناحی به هیچ کدام از نشریان ندارد / دغدغه کتاب را در مردم بوجود نیاوردیم

  • شناسه خبر: 111648
ارشاد رفسنجان نگاه جناحی به هیچ کدام از نشریان ندارد / دغدغه کتاب را در مردم بوجود نیاوردیم

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: اداره ارشاد رفسنجان نگاه جناحی به هیچ کدام از نشریان نداشته و ندارد و انها می توانند با آزادی کامل تحت قوانین نظارتی فعالیت نمایند.

خانه » اجتماعی » ارشاد رفسنجان نگاه جناحی به هیچ کدام از نشریان ندارد / دغدغه کتاب را در مردم بوجود نیاوردیم

به گزارش خانه خشتی ، ایمان محمد آبادی در جلسه هم اندیشی پیرامون موضوع عنوان پایتختی کتاب ایران برای رفسنجان که صبح امروز در دفتر پایگاه خبری خانه خشتی برگزار شد ، با بیان اینکه اداره ارشاد به لحاظ نیرو و امکانات محدودیت و در عین حال وسعت فعالیت بالایی دارد تصریح کرد: سعی شده است که رسیدگی به مطالبات و دغدغه ها به متولی از خود سازمان ها گذارده شود، لذا در خصوص مطبوعات و رسانه ها نیز می طلبد تا خود انها پای کار بیایند.

محمد آبادی از راه اندازی صنف مراکز فرهنگی در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ واحد صنفی فرهنگی از جمله چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی، مراکز عرضه محصولات فرهنگی و … در شهرستان وجود دارد که تا کنون فردی برای مسئولیت این اصناف اقدام نکرده است.

وی همچنین از سامانه اشتراک نشریان وزارت فرهنگ و ارشاد نام برد و بیان داشت: مطبوعات شهرستان می توانند وارد این حوزه شوند و با ثبت نام در این سامانه از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده نمایند.

حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در دفتر خانه خشتی

محمد آبادی خاطر نشان کرد: در جامعه دیدگاههای مختلفی از جمله یکی از بزرگترین آنها جناح سیاسی است که هر نشریه بنا بر ان دیدگاه سیاسی به هر شکل از آن جانبداری می کند اما نمی شود یک رسانه را محکوم به جانبداری کرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره ارشاد رفسنجان نگاه جناحی به هیچ کدام از نشریان نداشته و ندارد و انها می توانند  با آزادی کامل تحت قوانین نظارتی فعالیت نمایند.

محمد آبادی با بیان اینکه خلاق ترین و متفکر ترین افراد در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند تصریح کرد: با وجود ۱۱ نشریه حقیقی در رفسنجان ظرفیت بزرگی موجود است که باید با همدلی به خوبی از ان استفاده شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان همچنین به موضوع عنوان پایتختی کتاب ایران برای رفسنجان اشاره کرد و گفت: در حوزه کتاب و مطالعه دغدغه بوجود نیاوردیم، فرهنگ سازی درحوزه ضروری است، عنوان پایتختی کتاب برای رفسنجان متعلق به اداره ارشاد و یا دولت نیست بلکه متعلق به همه شهر و مردم آن است.

برچسب ها:
ارشاد ارشاد رفسنجان جناح کتاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان