نظر سردار نقدی در باره رمز ایستادگی سوریه

  • شناسه خبر: 11131
نظر سردار نقدی در باره رمز ایستادگی سوریه

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارتباط مداحان با جنگ نرم گفت: مداحان از پیش قراول های دفاع از فرهنگ اصیل و تعالی بخش در عرصه های مختلف هستند و توانسته اند بیشترین مخاطب را تحت تأثیر قرار دهند. سردار محمد رضا نقدی مداحان را […]

خانه » آخرین اخبار » نظر سردار نقدی در باره رمز ایستادگی سوریه

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارتباط مداحان با جنگ نرم گفت: مداحان از پیش قراول های دفاع از فرهنگ اصیل و تعالی بخش در عرصه های مختلف هستند و توانسته اند بیشترین مخاطب را تحت تأثیر قرار دهند.

سردار محمد رضا نقدی مداحان را یکی از جبهه های اصلی مقاومت در جنگ نرم دانست و افزود: فضای بسیار ارزشمند و بی نظیری که در حماسه عاشورا و حماسه حسین (ع) و سایر ائمه اطهار داریم، فرصتی به دست مداحان داده که پیام روز انقلاب اسلامی را با مخاطبان در میان بگذارند

وی در خصوص تأثیر تفکر بسیجی در خاتمه دادن به فتنه سوریه، به خبرنگاران گفت: یکی از عوامل و ارکان موفقیت سوریه اعتماد آن ها به مردم و قرار دادن سلاح در اختیار آن ها بود که به عنوان یکی از علت های اصلی موفقیت آن ها در یکی دو ماهه اخیر محسوب می شود.

سردار نقدی استفاده از ظرفیت های مردم را به جای عملیات نظامی کلاسیک، عنصر اصلی پیروزی برای ایستادگی سوریه عنوان کرد و ادامه داد: قطعاً نتیجه نهایی به ضرر صهیونیست ها و شکست آن هاست؛ اما شکل آن مشخص نیست ولی میدانی است که خود صهیونیست ها باز کردند و به شدت به ضرر آن ها تمام می شود. بهر حال این اتفاقات در کنار گوش ان ها در حال رخ دادن است و حتماً سر ریز مخرب آن روی سر آن ها خواهد ریخت.

برچسب ها:
سردار نقدی،بسیج؛سوریه،مداحان،جنگ نرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان