پنجمین مدرسه سیار طبیعت در رفسنجان برپا شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 111262
پنجمین مدرسه سیار طبیعت  در رفسنجان برپا شد / تصاویر

پنجمین مدرسه سیار طبیعت با برنامه های متنوع در رفسنجان برپا شد.

خانه » اجتماعی » پنجمین مدرسه سیار طبیعت در رفسنجان برپا شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، پنجمین مدرسه سیار طبیعت با برنامه های متنوع ریگ نوردی خانوادگی، کاشت بذر تاغ، پاکسازی و آموزش اطفاء حریق با همکاری اداره منابع طبیعی، گروه کانون صبح کویر، گروههای کوهنوردی دیار مس، شهرداری و تیم آموزش گروه دوستداران طبیعت در محل مسجد و سقاخانه بین راهی جاده اودرج برگزار شد. مسعود حیدری پور رئیس منابع طبیعی رفسنجان ضمن تشکر از کانون صبح کویر، دوستداران طبیعت و حاضرین بیان کرد: لازمه حفاظت از منابع طبیعی فرهنگ سازی است و باید با آموزش کودکان و خانواده ها به این کار تداوم بخشید.

img_0223

وی توضیحاتی در رابطه با عرصه های منابع طبیعی  بیان نمود و ادامه داد: منابع طبیعی به دو دسته تجدید شونده و تجدید ناپذیر تقسیم می شود و کار اصلی منابع طبیعی را حفظ و حراست از منابع تجدید شونده است.

گفتنی است بعد از آموزش کاشت بذر تاغ، بذر گونه تاغ در اختیار حاضرین جهت کاشت در منطقه قرار گرفت. در ادامه برنامه ها آموزشیار آتش نشانی ضمن آشنا کردن حاضرین با کپسولهای آتش نشانی، دسته بندی انواع حریق، عوامل شروع و تشکیل مثلث آتش، طریقه خاموش کردن آتش، رعایت حفظ خونسردی و شناسایی محل های ورود به مرکز آتش و دیگر آموزش های مربوطه را به حاضرین بصورت تئوری و عملی آموزش داد.

  img_0236 img_0253 img_0257 img_0277 img_0283

برچسب ها:
پنجمین مدرسه سیار طبیعت در رفسنجان طبیعت مدرسه سیار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان