امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

اجازه افتتاح دفتر باج گیری به غربی ها را نخواهیم داد/ از رسانه های انقلابی قاطعانه حمایت می کنیم

  • شناسه خبر: 111129
اجازه افتتاح دفتر باج گیری به غربی ها را نخواهیم داد/ از رسانه های انقلابی قاطعانه حمایت می کنیم

امام جمعه رفسنجان گفت:اروپایی ها دست خالی می آیند و منافعشان را با خود می برند، هنوز فراموش نکرده ایم جنایات فراوان انگلیس علیه کشور و نفت هایی را که از ما به غارت بردند.

خانه » آخرین اخبار » اجازه افتتاح دفتر باج گیری به غربی ها را نخواهیم داد/ از رسانه های انقلابی قاطعانه حمایت می کنیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، نظم و قانون و مقررات ، رعایت قانون را مایه آرامش دانست و اظهار داشت: افراد باید حریم خود را حفظ کنند کسانی که تخلف می کنند باید با قاطعیت تمام برایشان قانون اجرا شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) راجع به هوای نفس، برترین جهاد را مبارزه با نفس دانست و گفت: ریشه عمده مشکلات جامعه هوای نفس و تبعیت از ان است و اگر انسان این بهترین جهاد را داشته باشد اختلافات کم می شود.

رمضانی پور به برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی اربعین در کربلا و حرکت کاروان نائب الشهید که روز گذشته از رفسنجان عازم کربلا شد اشاره کرد و گفت: اربعین موجب ایجاد حرکت بزرگی در نهضت ها خواهد شد و خشم دشمن را بالاتر و چشم او را کور می کند.

امام جمعه رفسنجان به مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: به فرمایش امام راحل استقلال اقتصادی با کار محقق می شود نه با حرف و تبلیغات، رونق اقتصاد حضور شما مردم را می طلبد، با فرزندان تحصیل کرده خود به میدان آیید و برنامه های اقتصادی راه بیاندازید.

رمضانی پور با بیان اینکه برخی مسئولان کشور در برابر منتقدان دست به تخریب آنان می زنند تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندی پیش در کلاس درسشان موضوعی را عنوان کردند تا از دو قطبی در انتخابات جلوگیری کنند اما دولتی ها از رئیس جمهور تا وزرا با تخریب منتقدان موجب دو قطبی در کشور می شوند.

وی افزود: کسانی را که شما از انها انتقاد می کنید اصحاب انقلابند نیروهای جهادی در انقلاب هستند اینها برای شما میز ریاست درست کردند چرا نمک نشناسید؟

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در دفاع از این انقلاب اینهایی که طرفداری می کنید کنار می روند و همین هایی که تخریب می کنید به میدان می آیند.

وی ادامه داد: رهبری رقیب سر سخت شما را از صحنه کنار زد اما شما دارید کاری می کنید که دو قطبی در کشور ایجاد شود، کار کنید تا مردم شما را انتخاب کنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: این سخنان از روی دلسوزی زده می شود رسالت امام جمعه این است که واقعیت های جامعه را بیان کند، تخریب خلاف تدبیر است، باید در جامعه وحدت و همدلی ایجاد کنیم.

امام جمعه رفسنجان به روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: مطالعه را سبک زندگی خود قرار دهیم با کتاب همنشین شویم تا دستاورد ان را ببینیم.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: کسی که گفت اگر رئیس جمهور شود برجام را پاره می کنم و در پاسخ او رهبر فرزانه انقلاب اعلام کرد که ما برجام را آتش خواهیم زد امروز رئیس جمهور شده است، آمریکا یک سگ درنده است و هر کجا جنایتی باشد او حضور دارد.

رمضانی پور افزود: در این انتخابات یک جنگ انتخاباتی و تبلیغاتی را شاهد بودیم که در ان آمریکا و ماهیتش به دست دولت مردانش رسوا شد.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: بعضی ها تا به حال هنوز حاضر نشدند که موضعشان را شفاف کنند که باید پاسخ دهند که چرا آبروی نظام را بردید؟

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه زمزمه های در خصوص افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران شنیده می شود تصریح کرد: اروپایی ها دست خالی می آیند و منافعشان را با خود می برند، هنوز فراموش نکرده ایم جنایات فراوان انگلیس علیه کشور و نفت هایی را که از ما به غارت بردند.

وی افزود: حالا دولت می خواهد برای اینها دفتری در کشور بگشاید که باید بگوییم ما اجازه افتتاح دفتر باج گیری به غربی ها را نخواهیم داد.

رمضانی در بخش پایانی به برپایی نمایشگاه مطبوعات در تهران اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه رسانه های انقلابی که در برابر غربی ها، آمریکا و فتنه انگیزان ایستادند مورد بی مهری حتی رئیس جمهور و سایر بازدید کنندگان قرار گرفتند که باید بگوییم ما از رسانه های انقلابی قاطعانه حمایت می کنیم و امیدواریم در نشر اخلاقیات بیش از پیش موفق باشند.

برچسب ها:
اجازه امام جمعه رفسنجان حمایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان