معرفی محسن ارسلان به سمت معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان

  • شناسه خبر: 110851
معرفی محسن ارسلان به سمت معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان

محسن ارسلان معاون سابق فرمانداری رفسنجان به سمت معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان منصوب شد.

خانه » اجتماعی » معرفی محسن ارسلان به سمت معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری مس منطقه کرمان ، در جلسه تودیع و معارفه معاونت منابع انسانی مس منطقه کرمان، مهندس حسنی مدیر منطقه کرمان گفت: نیروی انسانی مقدم بر هر نوع سرمایه ای در سازمان است و اگر از نیروی انسانی به درستی حفظ و صیانت شود و خوب پرورانده شود سرمایه اجتماعی، اقتصادی، مالی سازمان بخوبی شکل می گیرد.
وی در ادامه گفت: مدیران و رؤسای آموزش و منابع انسانی علاوه برپاسداشت این سرمایه باید بیندیشند با توجه به کارهای ارزشمند قبلی در این حوزه چه کارهای جدیدی می توان انجام داد.
مدیر مس منطقه کرمان در ادامه بیان کرد:  در حوزه معاونت منابع انسانی باتدبیر و درست اندیش و هم اندیشی و صبر و توکل به خداوند می شود کارهای خوبی انجام داد و سیستم را بهینه کرد.
وی همچنین در معارفه محسن ارسلان گفت: ایشان از چهره های دانشگاهی و موفق استان و از پتانسیلهای خوب استان در حوزه معاونت انسانی هستند و تجاربی نیز در این زمینه دارند و چون از بیرون مجموعه آمده اند می توانند با نگاهی متفاوت مبتنی بردانش با استفاده از تجارب به دست آمده در سیستم هم افزایی خوبی داشته باشند و موفق باشند.
دراین جلسه محسن ارسلان معاونت منابع انسانی منطقه کرمان از حسن اعتماد مدیر منطقه کرمان وخانواده مس تشکرکرد و گفت: امیدوارم بتوانم در این مجموعه مثمر ثمر باشم و بتوانم از تجارب نیروی انسانی که ازسرمایه های اصلی سازمان است بهره مند شوم .
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان با اشاره به اینکه  نگاهی توسعه گرا و پویا به منابع انسانی دارد، گفت:  سه رکن اصلی صداقت ، پاسخگو بودن و اعتماد دو طرفه را سرلوحه کار خود قرارخواهد داد.
وی در ادامه گفت:‌ امیدوارم همه به تعالی این مجموعه کمک کنیم تا با ارتقا جایگاه نیروی انسانی به برند نیروی انسانی  برسیم و نگاهمان جز نگاه خیرخواهانه و توسعه نگری نخواهد بود.
دراین جلسه مدیرمس منطقه کرمان از زحمات مهندس میرزایی معاونت سابق منابع انسانی تتشکر کرده و گفت:‌ وی توانست  در دورانی پرتلاطم با موفقیت منابع انسانی را ساماندهی کند.
در پایان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف مس منطقه کرمان و مدیریت منابع انسانی به  میرزایی اهدا شد.

برچسب ها:
محسن ارسلان معاونت منابع انساني مس منطقه كرمان معرفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان