امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان یوم الله 13 ابان مطرح کرد:

” مرگ بر آمریکا ” شعار آزادی خواهان دنیاست / سخنان یاوه بر تصمیم ملت انقلابی ما اثر نخواهد داشت

  • شناسه خبر: 110472
” مرگ بر آمریکا ” شعار آزادی خواهان دنیاست / سخنان یاوه بر تصمیم ملت انقلابی ما اثر نخواهد داشت

امام جمعه رفسنجان گفت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و مردم بر اساس منطق شعار ” مرگ بر آمریکا ” را سردادند، تنها ملت ما نیست بلکه در تمام بلاد حتی غیر اسلامی هر کجا شرایط ظلمی بوجود آید مردم آزادی خواه دنیا شعار مرگ بر امریکا را سر می دهند.

خانه » سیاسی » ” مرگ بر آمریکا ” شعار آزادی خواهان دنیاست / سخنان یاوه بر تصمیم ملت انقلابی ما اثر نخواهد داشت

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان اظهار داشت: در سال ۵۸ در چنین روزی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شد.

وی به حادثه ۱۳ آبان سال ۴۳ و تبعید امام خمینی(ره) به واسطه اعتراض به قانون مصونیت قضایی آمریکای ظالم اشاره کرد و بیان داشت: مناسبت سوم این روز روز دانش اموز است که در سال ۵۷ جمعی از دانشجویان معصوم تهرانی را به خاک و خون کشیدند.

رمضانی پور تصریح کرد: هفته ای را که سپری کردیم روز گرامیداشت دانش اموز و بسیج دانش اموزی بود و اهدای ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه حضور این قشر فداکار در طول دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: این عظمت که نظام بوجود آورده است بصیرت و آگاهی لازم را در همه اقشار به خصوص جوانان ایجاد کرده که هیچ قدرتی آن بصیرت را نمی تواند از انها بگیرد.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان

رمضانی پور به دیدار روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب با دانشجویان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: ۷۰ جلد کتاب از اسرار لانه جاسوسی به ثبت رسیده و رهبری گلایه داشتند که چرا این کتابها در دانشگاهها و مدارس تدریس نمی شود.

وی تصریح کرد: کسانی که دلداده امریکا هستند امروز به دو خطا رفتند یکی اینکه می گویند شعار مرگ بر امریکا بر اساس جهالت و تعصب سر داده می شود و این توهین بزرگی به ملت است ، مردم شعار مرگ بر امریکا را از سر تعقل و منطق سر می دهند .

امام جمعه رفسنجان گفت:  ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و مردم بر اساس منطق این شعار را سردادند، تنها ملت ما نیست بلکه در تمام بلاد حتی غیر اسلامی هر کجا شرایط ظلمی بوجود آید مردم آزادی خواه دنیا شعار مرگ بر امریکا را سر می دهند، حتی در کشورهای اروپایی و امریکا این شعار به عنوان یک منطق مطرح می کنند.

وی خاطر نشان کرد: نه تنها ما به سیاست های امریکا انتقاد داریم بلکه کسانی که می خواهند دولت مردان امریکا شوند اذعان دارند بر جنایات و تجاوز و ظلم های آن، مردم امریکا حتی خودشان از سیاست مدارانشان تنفر دارند، امروز سیاست مداران امریکا تنها یک درصد جامعه آمریکا هستند و بیش از ۹۵ درصد مردم امریکا به ستوه امدند از سیاست های غلط آن.

رمضانی پور اذعان داشت: این افراد انچه را که امریکا و هم پیمانان اروپاییش را خوشحال می سازد از حنجره بیرون می کنند اما جای خرسندی است که ملت ایران به خصوص جوانان فرهیخته گوشی برای شنیدن این یاوه ها ندارند.

وی افزود: خطای دوم این افراد در داخل کشور که بر مسائل دامن می زنند این است که می گویند اگر با امریکا سازش کنیم مشکلاتمان بر طرف می شود که رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشاتشان به طور کامل به این موضوع پرداختند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: کسانی که می گویند سازش کنیم مشکلات حل می شود، آدمی که خودش مشکل دارد و دچار بحران های متعدد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی است چطور می تواند حلال مشکلات دیگران باشد.

وی ادامه داد: چرا افراد خودشان را به خواب غفلت زدند این افراد واداده باید فکر کنند که امریکا به کدام کشور خدمت کرده که جمهوری اسلامی دومی ان باشد، به عقلتان مراجعه کنید نه به دلدادگیتان که چیزی برای شما حاصل نمی شود.

رمضانی پور گفت: ما دهها میلیون انقلابی شجاع در کشور داریم و این حرفها اثری در تصمیمات کشور ندارد، این ملت احترام و شرافت دارد.

وی ادامه داد: دشمن را بشناسیم و مراقب اعمال او باشیم، اگر مبارزه با هوای نفس صورت گیرد می توانیم خطر دشمن را از کشور دفع کنیم.

رمضانی پور اظهار داشت: امروز همه باید با روحیه جهادی و انقلابی کار اقتصاد مقاومتی را در جامعه دنبال کنیم تا معیشت و زندگی مردم روبه راه شود و این مهم خرد جمعی و حضور آگاهانه همه مردم می طلبد.

وی تصریح کرد: اقتصاد جامعه مورد هدف دشمن است باید کاری کنیم تا در پایان سال گزارشی مناسبی از حرکت اقتصادی در شهرستان برای رهبری داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: میز و صندلی دولتی نمی تواند جوابگوی خیل عظیم جویای کار باشد هر کس می تواند با ایجاد کارگاه کوچک و متوسط و حتی کارخانه های بزرگ دست به کار اقتصادی بزند.

وی در پایان به بحران آب در رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: این خطر بزرگی است که متوجه شهرستان است، موضوع آب را جدی بگیریم و از اسراف ان بویژه در بخش کشاورزی که بصورت گسترده صورت میگیرد جلوگیری و به شکل هدفمند آبیاری داشته باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان