بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان به مناسبت ۱۳ آبان ماه

  • شناسه خبر: 110462
بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان به مناسبت ۱۳ آبان ماه

اتحادیه انجمن اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه صادر نمود.

خانه » اجتماعی » بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان به مناسبت ۱۳ آبان ماه

به گزارش خانه خشتی ، اتحادیه انجمن اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسمه تعالی
«کسانی که در راه ما مجاهدت کنند، به راه های خویش هدایتشان می کنیم و خدا با نیکو کاران است»    عنکبوت ۶۹
یوم ا… سیزدهم آبان ماه یادمان سه روی داد بزرگ مهم تاریخی است که هر کدام به نوبه خود نقشی مهم در تحقق انقلاب اسلامی داشته اند.
سالروز تبعید حضرت امام (رضوان ا… تعالی علیه) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ همه و همه نشان از مرارت ها و سختی های زیادی است که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تحمیل شده است.
استبداد بین المللی از همان لحظات پیدایش شعله های کوچک انقلاب با همه ی وجود به مقابله با انقلاب کمر بست و بعد ها پس از پیروزی انقلاب نیز از این مقابله دست بر نداشت و اکنون نیز این رویه را ادامه می دهد.
سردمداران استبداد به خصوص آمریکا در راه ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از هر حیله و روش و ترفندی در این راه استفاده برده است. جاسوسی از ملت ایران در اوایل انقلاب، حمایت آشکار از صدام جنایتکار در هشت سال جنگ تحمیلی، طراحی کودتاهای نا فرجام علیه انقلاب، حمایت و تقویت گروهک های ضد انقلاب، حمایت از آشوبگران و فتنه گران سال ۸۸ تحریم های غیر انسانی دارویی و اقتصادی و … تنها گوشه ای از جنایت این مستکبر خونخوار است.
دیکتاتوری جهانی با نا امیدی از عملیات های نظامی و جنگی به جبهه جنگ رسانه ای و یا به تعبیری جنگ نرم روی آورده و تا کنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است و سعی در خشکانیدن ریشه اسلام دارد چرا که اسلام یعنی مبارزه با کفرو باطل.
سالروز سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۵ مصادف شده است با ایام سوگواری مظلومانه اماممان حسین ابن علی (علیه السلام) که در راه برپایی عدل و داد و احیای ارزش های فراموش شده ی جامعه خفته آن روزگاران بوقوع پیوست.
نسل کنونی انقلاب اسلامی ایران اسلامی گرچه در سال ۶۱ هجری در زمان مظلومیت امام خویش حضور نداشته و یا در دوران سیاه خفقان شاهنشاهی نبوده و سختیهای جوانان آن روزگار را تحمل نکرده است اما هیچگاه سختی ها و فداکاری های سرداران و سلحشوران و جوانان آن روزگار را از یاد نخواهد برد.
ما نوجوانان و جوانان انقلابی در آستانه یوم ا… سیزدهم آبان ماه با پایبندی در عهدی که با امام خویش، حسین ابن علی (علیه السلام) بسته ایم، بار دیگر با پرچمدار انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) تجدید پیمان میکنیم و عهد می کنیم با مجهز کردن خودمان با سلاح علم و معنویت و بصیرت و با شناسایی حربه های دشمن در عرصه جنگ نرم رسانه ای در سطوح مختلف اجتماعی و علمی وارد شده و هر زمان تهدیدی در صحنه های سیاسی، اقتصادی و نظامی صورت گرفت تا پای جان در رکاب آن حضرت و در راه اسلام و انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و همچنین در عرصه سازندگی به آباد کردن باغ انقلاب خواهیم پرداخت.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان بیانیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان