مدیر عامل صنایع مس ایران در یادواره شهدای صنعت مس مطرح کرد:

ایجاد تعهد رزمندگان دوران جنگ در فضای کسب و کار موجب رشد و توسعه کشور می شود

  • شناسه خبر: 110388
ایجاد تعهد رزمندگان دوران جنگ در فضای کسب و کار موجب رشد و توسعه کشور می شود

مدیر عامل صنایع مس ایران گفت: باید این سوال را مطرح کنیم که چطور می شود فضای جنگ را در فضای کسب و کار ایجاد کنیم تا به سمت رشد و توسعه رویم.

خانه » رفسنجان » ایجاد تعهد رزمندگان دوران جنگ در فضای کسب و کار موجب رشد و توسعه کشور می شود

به گزارش خانه خشتی ، مراد علیزاده در یادواره شهدای صنعت مس و شهدا گمنام که امروز در شهر سرچشمه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها شهداء، جانبازان و آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی و قدردانی از خانواده های معظم شهداء به عنوان نماد مقاومت اظهار داشت: رزمندگان در دفاع مقدس دست از همه داراییشان برداشتند برای دفاع از ارمان و تمامیت ارضی خود دفاع جانانه کردند که در طول تاریخ این فداکاری فراموش شدنی نیست.

وی افزود: مردم همیشه به کسانی که جانشان را در راه دفاع از مرز و بومشان اهدا کردند احترام می گذارند.

مراد علیزاده بیان داشت: در دفاع مقدس عشق به تعهد که مبنای ان عشق به ارمان ها انقلاب و ارزش های کشور بود وجود داشت که مانع از ایستادن و خمودگی میشد.

وی ادامه داد: رزمندگان با سن کم سخت ترین کارها را بر عهده میگرفتند به شکل برنامه ریزی شده همه عوامل را بکار میگرفتند و در حالیکه تحصیلات بالایی نداشتند .

مدیر عامل صنایع مس تصریح کرد: فضای تعهد با فضای وظیفه ای تفاوت دارد وقتی فضای کار بر مبنای تعهد و عشق شکل گیرد موجب رشد و توسعه در منطقه می شود همان که در جنگ اتفاق افتاد و این به معنای نادیده گرفتن عقل نیست.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه انتظارات ما از حکومت دولت شرکت عقل گرایی و استفاده از فرصت ها و مسائل شخصی است اما رزمندگان هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا برای کشور عظمت بیافرینند.

مرادعلیزاده گفت: نگاه بر مبنای عقل انسان را به سمت بر مبنای وظیفه عمل کردن و نگاه بر مبنای عشق و تعهد موجب می شود انسان رشد کند این دو نگاه متفاوت است و تمییز دادن این دو با اهمیت است.

وی بیان داشت: فضای تعهد در جنگ عقل را بکار گرفت و موجب افتخار برای کشور شد، باید باز افرینی کنیم و به تاثیر فداکاری های شهدا و رزمندگان در جامعه پی ببریم و این تاثیر را به فضای کار و جامعه ببریم، جنگ زندگی بود و فضای ان بزرگی ها و منش های ارزشمند را به انسان اگاه میکرد.

مراد علیزاده به خاطرات دفاع مقدس و دلار مردی رزمندگان در عملیات رمضان اشاره کرد و ادامه داد:تعهد و عشق در جنگ موجب شد تا رزمندگان کم سن و سال رشد و توسعه آفرید و می تواند در جامعه ما ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید این سوال را مطرح کنیم که چطور می شود فضای جنگ را در فضای کسب و کار ایجاد کنیم تا به سمت رشد و توسعه رویم.

مراد علیزاده بیان داشت: امروز همه توقع شغل دارند و اینگونه مسائل موجب نارضایتی و بی عدالتی می شود و همه دنبال مساوات می گردند در حالیکه در جنگ هیچ کس خود را مقایسه نمی کرد همه کار میکردند و صحبت از پست و چارت سازمانی و این حرفا نبود.

وی گفت: باید مردم را به سمت کارهایی سوق داد که روی پا خود باستند و کار ایجاد کنند و انتظارات از جامعه دولتی و شبه دولتی را کم کنیم، این فضای کار کردن به رشد و توسعه کشور کمک می کند.

مدیر عامل صنایع مس ایران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید بنشینیم و فکر کنیم که معنای ان چیست و چطور اجرا کنیم، اقتصاد مقاومتی یعنی کشور مقاوم بشود در برابر اقتصاد بین المللی نه اینکه برخود کنیم و خاکریز بزنیم و اجازه ورود ندهیم ، از پتانسیل منطقه استفاده کنیم .

وی تصریح کرد: جهاد اکبر در گفتار پیامبر(ص) و دوری از هوای نفس و دوری از تهمت ها و افترا و دروغ را به خوبی درک کنیم و عمل کنیم.

 

برچسب ها:
تعهد شهدای صنعت مس مراد علیزاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    مراد علیزاده: باید این سوال را مطرح کنیم که چطور می شود فضای جنگ را در فضای کسب و کار ایجاد کنیم تا به سمت رشد و توسعه رویم؟ جواب:برای ایجاد ان فضا و آن روحیات باید از بالا و از مسئولان شروع کرد، همانطور که دولت بعد از جنگ به بهانه ای باسازی آن فضا و روحیات دوران دفاع مقدس را کنار گذاشتند تا کم کم به اینجا رسیدیم الان هم باید از همان دولت و مسئولان شروع کرد نمی شود همش از مردم توقع داشت که چرا آن روحیه را ندارید؟ و از آن طرف مسئولان در ناز و نعمت به فکر حقوق و پست ومقام خود باشند. مردم ما مردم خوبی هستند.

    معنی کلمه

    ممنون عجب مطلب خوبی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان