اجرای بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در شش ماهه نخست امسال

  • شناسه خبر: 110255
اجرای بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در شش ماهه نخست امسال

علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان در برنامه رادیویی «همراه» به بیان اهم اقدامات انجام شده در زمینه آسفالت کوچه ها و خیابان های رفسنجان توسط شهرداری پرداخت.

خانه » رفسنجان » اجرای بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در شش ماهه نخست امسال

به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی در برنامه رادیویی «همراه» با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر اجرا شده است، گفت: افزایش کیفیت زیرسازی آسفالت از سال ۸۶ در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملیات زیرسازی آسفالت خیابان شهید فکوری با دقت بسیار بالا توسط سازمان عمران شهرداری افزود: یکی از دلایل خرابی آسفالت مربوط به زیرسازی است؛ لذا طی سال های اخیر زیرسازی بلوار امام علی(ع) را بارگیری کردیم تا زیرسازی مناسبی انجام شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه هزینه زیرسازی نسبت به آسفالت بیشتر و ماندگاری آن بالاتر است اظهار کرد: با توجه به اهمیت مصالح در کیفیت آسفالت، بیش از ۹۰ درصد آسفالت شهر با بهترین کیفیت انجام می شود.

وی هم چنین در پاسخ به انتقادات مردمی در خصوص آسفالت کوچه ها، خواستار مشارکت مردمی در این زمینه شد و از پرداخت نیمی از هزینه آسفالت توسط شهرداری خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مراجعه به شهرداری منطقه محل سکونت خود و پرداخت ۵۰ درصد هزینه در نوبت آسفالت قرار می گیرند.

پورمحمدی در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر تأثیر بارندگی بر آب گرفتگی پل انتهای بلوار امام حسین(ع) افزود: پل کنونی برای عبور موقت مردم در نظر گرفته شده و زیرگذر نیست؛ باید روگذر ساخته شود؛ ضمن اینکه تلاش کردیم در مواقع بارندگی برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

شهردار رفسنجان با اشاره به انجام مقدمات آسفالت محدوده پل رستم آباد تا ابراهیم آباد حاجی با همیاری دهیاری تصریح کرد: اجرای آسفالت این منطقه بایستی آغاز و جدولگذاری شود.

وی به تأثیر مخرب آب و مواد شوینده بر آسفالت اشاره کرد و گفت: آبی که توسط برخی شهروندان در کوچه ها رها می شود به زیرسازی آسفالت نفوذ کرده و آن را از بین می برد که در این مورد باید به شهروند خاطی اخطار داد.

پورمحمدی در ادامه نابسامانی بلوار امام رضا(ع) را در نارضایتی مردم از آن مؤثر خواند و اجرای طرح بلوار را هزینه بر عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح هم اکنون به دلیل سنگینی تردد این مسیر، وضعیت نامناسب مالی و آغاز طرح اصلاح میدان آزادی که مجاور آن قرار دارد، مقدور نیست.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه نصب سرعتگاه و سرعت گیر معابر با هماهنگی راهنمایی و رانندگی انجام می شود، گفت: نصب دست انداز در هر مسیر بر اساس تردد آن تعریف خاصی دارد و با هماهنگی راهنمایی و رانندگی اجرا می شود.

علی اکبر پورمحمدی از اصلاح بلوار ۱۷ شهریور از دهم آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح به دلیل سنگینی کار و انجام خاکبرداری و انجام آسفالت نیازمند صبوری و همکاری مردم است.

شهردار رفسنجان در پایان با اشاره به گستردگی شهر، از احداث ماهیانه دو خیابان در سطح شهر از سال ۸۶ خبر داد و افزود: از سال ۸۶ تاکنون به طور متوسط هر ماه دو خیابان شامل عملیات زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت احداث و خیابان های قدیمی نیز بازسازی شده است.

برچسب ها:
آسفالت رادیو رفسنجان شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان علی اکبر پورمحمدی همراه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان