راه اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی اتوبوس های مسافربری برای اولین بار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 110236
راه اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی اتوبوس های مسافربری برای اولین بار در رفسنجان

مدیر پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان گفت: سامانه فروش بلیت الکترونیکی اتوبوس های مسافربری برای اولین بار در رفسنجان راه اندازی شد.

خانه » اجتماعی » راه اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی اتوبوس های مسافربری برای اولین بار در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی با اشاره به پایان تجهیز و تکمیل فضای داخلی پایانه در روزهای اخیر، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران انبار توشه مسافران از سالن انتظار به محوطه بیرونی پایانه انتقال داده شد.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان از احداث اتاق شیردهی مادران در سالن انتظار پایانه مسافربری خبر داد و گفت: در راستای ایجاد امکانات رفاهی به بانوان، این محل در سالن انتظار پایانه احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به تجهیز و ساخت اتاق استراحت رانندگان در محل پایانه مسافربری، اظهار کرد: این اقدام به منظور ایجاد فضایی برای آسایش و استراحت رانندگان در محوطه داخلی پایانه انجام شد.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان به وجود ۸ تعاونی به مقصد بیش از ۱۷ نقطه در سراسر کشور، اشاره کرد و گفت: سفرهای درون استانی همه روزه در ساعات مختلف از رفسنجان به شهرهای کرمان، سیرجان، شهربابک و بردسیر انجام می شود.

وی با بیان اینکه همه روزه مسافرانی از رفسنجان به مقصدهای برون شهری جابجا می شوند، تصریح کرد: همه روزه اتوبوس های مسافربری از رفسنجان به مقصد مشهد مقدس، تهران، کرج، قم، یزد، اصفهان، ساری، گرگان، شهرکرد، کرمانشاه، اراک، شیراز و رشت تردد می کنند.

سلمانی با بیان اینکه سفر به نقاط دیگر کشور نیز به صورت متناوب و در طول هفته انجام می شود، از راه اندازی سامانه فروش بلیت اینترنتی اتوبوس خبر داد و گفت: متقاضیان برای دریافت بلیت الکترونیکی می توانند به نشانی www.irantc.com مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر فروش بلیت الکترونیکی از سوی شرکت میهن نور انجام می شود که در آینده ای نزدیک سایر شرکت ها به آن افزوده خواهد شد.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان به وجود دفاتر فروش بلیت شرکت های مسافربری در میدان شهدا و ابتدای بلوار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهروندان جهت تهیه بلیت می توانند همه روزه به شرکت های پیک صبا(تعاونی ۱۷)، میهن نور(تعاونی ۴)، همسفر چابک سواران(تعاونی ۳)، آریا سفر(تعاونی ۸)، ترابر بیتا(تعاونی ۱۵)، عدل(تعاونی۷)، ایران پیما(تعاونی۱) و سیرو سفر(تعاونی۱۴) واقع در محل پایانه مسافربری به نشانی بلوار آزادی، نرسیده به میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند.

محمدرضا سلمانی یادآور شد: مسافران و شهروندان محترم در صورت به همراه داشتن بار یا توشه، با مراجعه به پایانه می توانند و در کمال اطمینان به مقصد مورد نظر سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره ۳۴۲۸۵۵۸۵ جهت ارائه هرگونه انتقاد یا پیشنهاد پاسخگوی شهروندان و مسافران می باشد.

برچسب ها:
اتوبوس پایانه ترمینال شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان