نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان مطرح کرد:

زیر پرچم ولایت سینه زدن درس بزرگ عاشورا / افتخار می کنیم فرمانده جبهه جهانی اسلام فرزند خطه کرمان است

  • شناسه خبر: 109909
زیر پرچم ولایت سینه زدن درس بزرگ عاشورا / افتخار می کنیم فرمانده جبهه جهانی اسلام فرزند خطه کرمان است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: پیروزی جبهه جهانی اسلام را ملت ایران ، فاطمییون و رزمندگان سربلند پاکستانی، زینبیون و حیدریون عراق و حزب الله لبنان رقم می زنند و امت کرمان افتخار می کند که فرمانده این جبهه عظیم سردار سلیمانی فرزند خطه کرمان است.

خانه » آخرین اخبار » زیر پرچم ولایت سینه زدن درس بزرگ عاشورا / افتخار می کنیم فرمانده جبهه جهانی اسلام فرزند خطه کرمان است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام علی شیرازی در مراسم دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان که امشب در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان و شهدای مدافع حرم افغان  به ذکر از حدیثی از امام حسین(ع) با مضمون انسان ها بنده دنیایند و دنبال عیش معیشت خوشگذرانی در این عالم هستند وقتی این مردم دعوت به یک حرکت و جهادی می شوند دینداران کم می شوند اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بلا و امتحان نباشید اگر شیپور جنگ به صدا درنیاید اگر سخن از شهادت نباشد همه ادعا می کنند دیندارند اما وقتی صدای جنگ بلند می شود همه کسانی که در کنار حسین بن علی(ع) قرار گرفتند از اطراف امام پراکنده می شوند و او را رها می کنند .

وی ادامه داد: کسانی که به امام حسین(ع) نامه نوشتند دو گونه بودند یک عده گفتند به کوفه بیا کوفه سر سبز است، نهر داردو  محل زندگی دنیایی است این عده را در صبح عاشورا در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند .

حجت الاسلام شیرازی گفت: امام حسین(ع) به این عده فرمود شما کسانی بودید که نامه نوشتید و گفتید کوفه باغستان دارد من آمدم اما شما در مقابل من قرار گرفتید و صفتان را از من جدا کردید چون وقتی دیدید وارد معرکه می شوید و بوی خون می آید در مقابل امام قرار گرفتید.

وی افزود: امثال شبپ جزو قاتلین امام حسین(ع) شدند نامه انها بوی دنیا و ثروت اندوزی می داد، در مدینه کسانی که با حسین(ع) بودند با او نرفتند با اینکه مرام او را می شناختند، انصار و مهاجرین بودند و اما امام را در میدان جنگ رها کردند.

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان

شیرازی گفت: بیش از هزار نفر در مکه در کنار امام حسین(ع) بودند اما وقتی امام حسین می فرماید جدم فرمود خدا می خواهد کشته تو را ببینید همه از اطراف او جدا می شوند و دینداران کم می شوند

وی ادامه داد: گروه دیگر از مردم کوفه مثل حبیب بن مظاهر به حسین نامه نوشتند که ما رهبر و الگو می خواهیم باید تکلیف ما را تبیین کند و دنبال دنیا نیستیم بلکه دنبال تکلیف و وظیفه هستیم، اینها شب عاشورا مردان مجاهدی بودند که در مسیر دفاع از دین، از جان خود گذشتند.

شیرازی بیان داشت: اینها در کربلا گفتند ما پای ولایت و رهبری ایستادیم، پای اسلام و قران ایستادیم مگر می شود امامممان را جلوی دشمن تنها بگذاریم، این درس بزرگ عاشوراست.

وی افزود: این درس عاشوراست که دنیاگرایی انسان را از مسیر حق جدا و در مقابل امام حق قرار می دهد و اگر بخواهیم در مسیر درست زیر پرچم ولایت سینه بزنیم تا جایی که اگر صد بار قطعه قطعه شدیم دست از دین، بندگی و حرکت در مسیر مستقیم الهی برنداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: بنیان گذار جمهوری اسلامی این درس را در حیات خودش و ملت جاری کرد، ملت ایران با بصیرت آموخت و امد در متن انقلاب سینه سپر کرد در مقابل گلوله، همین مردم با درس از عاشورا هشت سال در مقابل صدام ایستادند و شهادت را بر جان خریدند که اسلام و انقلاب بماند.

وی به حضور دلاورمردانه رزمندگان استان کرمان و رفسنجان  در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مردم با الهام از مکتب حسینی گوش به فرمان امام بودند و شعارشان این بود که ما امام می خواهیم که تکلیف ما را مشخص کندشکر پیروز

شیرازی تصریح کرد : در استان کرمان، رفسنجان زبانزد بود در دوران دفاع مقدس، در دوران جنگ هشت ساله یکی از لشکرها قوی در میدان بود لشکر ثارالله بود که معروف به لشکر پیروز ثارلله بود به فرماندهی سردار سلیمانی و این یک افتحار برای کرمان است که جوانانش از مرگ نترسیدند و شهادت را با آغوش باز پذیرفتند.

وی افزود: آنچه امروز در صحنه دنیا و به عنوان شهدای مدافع حرم مطرح است ادامه راه شهدای دفاع مقدس است امروز دلاور مردان عرصه مدافع از حرم از همه هستی می گذرند با درس از شهدای دفاع مقدس.

شیرازی گفت: حیات شهدای عاشورا یعنی حیات انقلاب اسلامی که در دنیا بی نظیر بود این ملت با حیات شهدا توانست این نظام را حفظ کند، حیات شهدا امروز یک حرکت عظیم در منطقه شکل داده است و در آینده به حرکت بین المللی تعبیر خواهد شد این عظمت را امام در سال ۶۷ تبیین فرمودند.

وی افزود: امام(ره) در قطعنامه ۵۹۸ جمله فرمودند که ما باید بسیج جهانی اسلام را شکل دهیم و امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است یعنی حضور ملت ایران در سوریه، افغانستان، عراق و لبنان یعنی حضور دلاورمردان فاطمیون درمقابل جبهه استکبار و دفاع از جبهه مقاومت که آمریکا هرچه تلاش می کند نمی تواند آن را شکست دهد.

وی بیان داشت: حزب الله لبنان و انصارالله یمن یک پایه این بسیج هستند ما می توانیم ادعا کنیم که بعد از حیات امام(ع) توانستیم جبهه جهانی اسلام را شکل دهیم که می تواند ادعا کند در سوریه سربلند است .

شیرازی تصریح کرد: وضعیت جبهه مقاومت بسیار رضایت بخش است، چندین ماه است که دشمنان دست به دست هم از تروریست دفاع می کنند آمریکا به داعش در سوریه تسهلات می دهد اما دنیای اسلام دست به دست هم داده تا محاصره حلب را بشکند و شکست تروریست ها در حلب یعنی شکست همه قدرت های استکباری آمریکا، اسرائیل، عربستان، قطر و ترکیه.

وی افزود: این پیروزی را ملت ایران ، فاطمییون و رزمندگان سربلند پاکستانی، زینبیون و حیدریون عراق و حزب الله لبنان رقم می زنند و امت کرمان افتخار می کند که فرمانده این جبهه عظیم سردار سلیمانی فرزند خطه کرمان است.

شیرازی گفت: راه امام استمرار دارد و مردم ایران نزد مردم عراق، سوریه، لبنان و افغانستان آبرو دارید و این جبهه عظیم توانسته نیروهایی جذب کند که حاضرند برای دفاع از اسلام زیر پرچم ولایت فقیه جان دهند و نمونه آن در شهدای مدافع حرم می بینیم.

وی ادامه داد: ما افتخار می کنیم که دست خانواده شهید فاطمی و زینیب را ببوسیم که امروز با روحیه بسیجی در کنار نیروهای حزب الله ایستادند و نگذاشتند آسیب به حرم حسینی و زینب کبری(س) برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: هرچه جلوتر می رویم قدرت جبهه اسلام بیشتر می شود رهبر فرمودند ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیست وجود ندارد ما به این جمله ایمان داریم ، جبهه جهانی با یاری خدا با رهبری رهبر حکیم انقلاب و با حمایت ملت ایران جهان اسلام از شر استکبار جهانی خلاص خواهد کردو  ما مطمئنیم که خون شهدای حرم اثر می کند.

برچسب ها:
ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان