فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان:

کشف بمب و دستگیری داعش در رفسنجان صحت ندارد

  • شناسه خبر: 109848
کشف بمب و دستگیری داعش در رفسنجان صحت ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: اخباری که راجع به کشف بمب و دستگیری داعش در رفسنجان در فضای مجازی منتشر شده است به هیچ وجه صحت ندارد.

خانه » اجتماعی » کشف بمب و دستگیری داعش در رفسنجان صحت ندارد

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران سایت های خبری و خبرگزاری های رفسنجان با اشاره به حادثه دو شب گذشته در روستای احمد آباد دئفه بخش کشکوئیه اظهار داشت: در این حادثه با حضور نیروهای امنیتی مواد مخدر از جنس هروئین و مرفین کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند و هیچ ارتباطی با کشف بمب و دستگیری داعش ندارد.

وی با بیان اینکه شایعات اخیر در فضای مجازی در این باره صحت ندارد خاطر نشان کرد: مامورین نیروی انتظامی ، سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران همواره اماده ضربه زدن به گروه های تکفیری و سلفی در مرزها هستند و اجازه کوچکترین ناامنی را به انها نخواهند داد.

سرهنگ عباسی به انجام عملیات موفق نیروی های امنیتی در دستگیری ۱۵۰ افغانی غیر مجاز و توقیف دو دستگاه خودرو که روز گذشته در رفسنجان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: این عملیات گسترده ای بود و یکی از دلایل شایعات اخیر نیز می تواند باشد.

برچسب ها:
داعش داعش در رفسنجان فرمانده انتظامی رفسنجان فضای مجازی کشف بمب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    ایشون مگه کاری بجز جمع کردن ایستگاه صلواتی ها و گیر دادن به عزادارا در روز عاشورا بلندن. اگه اینقدر ادعای دلسوزی برا مردم دارن برن بجای سنگ انداختن جلو پای عزادارا کمک عزادارا کنن تا حالا شده یه نگاه بندازن ببینن بچه هاتیا چقدر زحمت کشیدن تا برا محرم پول جمع کردن و... تا سیاه پوش کنن شهرو یا ایستگاه زدن اونوقت ایشون شخصا با ماشین تو شهر میگشتن و بجای احسنت گفتن و دلگرم کردن هیاتیا با بی احترامی و بی عقل خوندن اونا کمال اهانت رو انجام دادن. ینفر دم در خونش میزنه : لعنت بر پدر مادر کسی که دم در پارک کنه ... یکی دیگه میزنه رحمت خدا بر کسی که جلوی در پارک نکنه... تفاوت اولی با دومی خیلیه....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان