مسئول عملیات سپاه ناحیه رفسنجان مطرح کرد:

حضور بیش از ۲ هزار بسیجی در رزمایش “یاوارن انقلاب اسلامی” در رفسنجان

  • شناسه خبر: 109846
حضور بیش از ۲ هزار بسیجی در رزمایش “یاوارن انقلاب اسلامی” در رفسنجان

مسئول عملیات سپاه ناحیه رفسنجان گفت: رزمایش “یاوران انقلاب اسلامی” که در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری بیش از دو هزار نیروی بسیجی در رفسنجان برگزار می شود

خانه » اجتماعی » حضور بیش از ۲ هزار بسیجی در رزمایش “یاوارن انقلاب اسلامی” در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، محمد پساوند در جلسه برنامه ریزی برگزاری رزمایش “یاوران انقلاب اسلامی” که در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری در رفسنجان برگزار می شود از حضور ۹ گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در این رزمایش خبر داد و گفت: اردوگاه شهید میرافضلی در ۲۰ کیلومتری محور رفسنجان به انار برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینگه گردان ویزه سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در این رزمایش حضور دارند تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن رفسنجان در مسیر یکی از محورهای اصلی لذا تمرین مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات و امداد و نجات یکی از برنامه های ویژه این رزمایش خواهد بود .

پساوند گفت: رزمایش در حوزه شهرستان با همکاری همه سازمان ها و نهاد برگزار می شود و این برنامه می تواند تمرینی برای آنان در زمان بحران باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پای کار آیند تا یک تمرین واقعی در زمان بحران انجام شود.

پساوند با بیان اینکه یک شهرک فرضی برای انجام مانور امداد و نجات در محل رزمایش احداث می شود تصریح کرد: ادارت مختلف می توانند با حضور در این تمرین و مشخص نمودن وظیفه خود در اجرای یک برنامه با کیفیت کمک نمایند.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش یاوران انقلاب در کل استان در دو مرحله اجر می گردد که مرحله نخست آن در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه با حضور ۱۰ شهرستان برگزار و مرحله دوم نیز با شرکت ۱۴ شهرستان برگزار خواهد شد.

پساوند گفت: بیش از دو هزار نیروی بسیجی در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

برچسب ها:
رزمایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • تعامل

    آفرین بر شما آقای پساوند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان