اهانت به مسئول یکی از تشکل های فعال دانشگاه ولیعصر؛ داد و فریاد که هیچ، توی گوشت هم میزنم

  • شناسه خبر: 109789
اهانت به مسئول یکی از تشکل های فعال دانشگاه ولیعصر؛ داد و فریاد که هیچ، توی گوشت هم میزنم

روز گذشته یکی از کارشناسان دانشگاه ولیعصر رفسنجان با مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برخورد نامناسبی داشته که شرح آن را در ادامه می خوانید:

خانه » اجتماعی » اهانت به مسئول یکی از تشکل های فعال دانشگاه ولیعصر؛ داد و فریاد که هیچ، توی گوشت هم میزنم

به گزارش خانه خشتی ، محمد سعید مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر راجع به برخورد نامناسب یکی از کارشناسان این دانشگاه به خبرنگار ما اینگونه توضیح داد: روز گذشته کارشناس کانون ها و نشریات دانشجویی دانشگاه با من تماس گرفتند و خواستار انتقال یکی از وسایل داخل دفتر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه به یکی از کانون ها شدند و خواستند که بنده با کارشناس تشکل ها هماهنگی ها را انجام دهم، بنده بیان کردم که اموال دفتر جامعه اسلامی به اسم من هست و باید به این مورد هم توجه شود و ازشون خواستم که اجازه دهند تا با کارشناس تشکل ها دراینباره صحبت کنم ولی ایشان تصور کردند که من قصد تعلل در کار را دارم و به تندی با من شروع به صحبت کردند و بنده مناسب ندیدم که مثل ایشان پاسخ دهم و تماس را قطع کردم.

وی ادامه داد: ایشان مجددا با بنده تماس گرفتند و دلیل قطع کردن تماس را پرسیدند و بنده بیان کردم که لحن شما مناسب نبود و نباید با این لحن و داد زدن با مسئول تشکل صحبت کنند اما ایشان با لحن تند تری به بنده گفتند: داد که هیچ، فریاد که هیچ، توی گوشت هم میزنم. بنده باز هم متانت به خرج دادم و مناسب ندیدم جواب ایشان را بدهم تنها پرسیدم: تو گوش من میزنید؟ و ایشان حرف خود را تکرار و بر آن تاکید کردند.
سعید گفت: پس از این قضیه بنده به دفتر ایشان رفتم که با ایشان صحبت کنم، اما ایشان باز هم بر این موضوع تاکید کردند و گفتند اگر پایش بیافتد توی گوشت میزنم. هرچند مسئولیت این فرد مرتبط با تشکل ها نیست اما بنده قصد همکاری با ایشان را داشتم اما پس از مشاهده این طرز برخورد به ایشان گفتم که بنده با شما همکاری نخواهم داشت.
وی ادامه داد: ایشان پس شنیدن این حرف یکباره به جلسه شورا داخلی فرهنگی رفتند در حالی که اصلا قرار به شرکت ایشان در جلسه نبود به معاونت فرهنگی دانشگاه جناب آقای دکتر فصیحی هرندی گفتند که: آقای سعید در این مورد با ما همکاری نمی کنند و از من نسبت به این موضوع پیش معاونت فرهنگی دانشگاه شکایت کردند.
معاون فرهنگی دانشگاه پس اینکه خواستند آرامش جلسه حفظ شود به بررسی این موضوع پرداختند که من مناسب نمیدانم مطالب جلسه شورا داخلی دانشگاه را بازگو کنم هرچند نحوه رسیدگی هم مورد قبول نبود.
پس از اینکه بنده بیان کردم که اگر به این مسئله رسیدگی جدی و سریع صورت نگیرد ما نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد و احتمال رسانه ای شدن این موضوع نیز هست، معاونت فرهنگی دانشگاه در حضور مسئولین فرهنگی بنده را از اتاق خود و جلسه ای که نماینده جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین تشکل دانشگاه ولی عصر(عج) مجوز حضور در آن را داشت بیرون کردند که این رفتار ایشان با توجه به شناخت قبلی که از ایشان داشتیم برای بنده بسیار ناراحت کننده بود.
البته رفتار کارشناس کانون ها و نشریات دانشجویی قبلا هم چه برای ما و چه برای دیگر تشکل ها و کانون ها دردسر ساز شده بود و موجب آزرده خاطر شدن دانشجویان فعال فرهنگی شده است.
سوال من از مسئولین فرهنگی دانشگاه این است: آیا فردی با سوابق مذکور که با یک فعال فرهنگی با این لحن صحبت می کند، صلاحیت حضور در مقام کارشناس فرهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و نشریات در ساختمان فرهنگ دانشگاه را دارد؟
درخواست من از مسئولین دانشگاه این است، اگر نسبت به فعالیت های تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) گله مند هستند و انتقادی از ما دارند به صراحت این موضوع را با ما در میان بگذارند نه اینکه با این رفتار ها نسبت به عملکرد ما واکنش نشان دهند. ما مستند و منطقی مسائل را میپذیریم اما اگر بدین نحو رفتار شود ما از مواضع خود حتی اگر لحظه ای از عمر مسئولیت مان مانده باشد کوتاه نخواهیم آمد.
ریاست محترم دانشگاه در مسئله با ما اختلاف داشتند، این مسئله را به صراحت با ما بیان کردند و ما هم دلایل و مستندات خودمان را به ایشان ارائه دادیم و به این ترتیب به این اختلاف رسیدگی شد. این طرز رفتار را ما میپذیریم و اگر اشتباه هم کرده باشیم ابایی از بیان آن نداریم اما روندی که فعلا شاهد آن هستیم به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست.
باید این موضوع را نیز در نظر داشت که اگر بنده هم به عنوان یک دانشجو از این رفتار ها بگذرم، اجازه این را ندارم که به عنوان مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه و نماینده جمع زیادی از دانشجویان نسبت به این موضوع بی تفاوت باشم. چرا که این رفتارها نه تنها توهین به شخص بنده بلکه توهین به اعضا بزرگترین تشکل دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان می باشد.

لازم به ذکر است ماجرای مذکور از زبان محمد سعید محمد سعید مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر رفسنجان بیان شده است و خبرنگار خانه خشتی برای کسب چرایی وقوع این ماجرا چندین مرتبه با معاونت فرهنگی دانشگاه تماس گرفت و به علت عدم پاسخگویی موفق به برقراری تماس نشده است.

گفتنی است گفتگوی مسئولین فرهنگی دانشگاه نیز در باره این مسئله متعاقبا منتشر خواهد شد.

برچسب ها:
اهانت جامعه اسلامی دانشجویان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هوشنگ

    در جواب دوستان که گفتندتشکل ما اینهمه عضو داره باید بگم که اولا من الان دانشجو نیستم ولی دوران دانشجویی رو گذروندم و اصلا این دانشجو و مسئولی که با هم بحث کردنو نمیشناسم ولی اینو میدونم که دانشجوها برای چی عضو همچین تشکلایی میشن ولی شما اگه منطقی باشین میتونین برین از همون 1000تا عضوتون بپرسین ببینین 90درصدشون همسو با عقاید اصلاحطلبان.و راجب این موضوع که اصلاحطلبان تشکل ندارند و ... باید بگم عزیز من الان من دارم این نظرو مینویسم اسمم و ادرس ایمیلم قلابیه شما توقع چی دارین توقع دارین یه دانشجو بیاد با نظام که دست شماهاست خودشو گلاویز کنه و خودشو از بین ببره ما همچین چیزایی میبینیم که جرات ایجاد تشکل نداریم وقتی میبینیم شماها با رییس دانشگاه بدون هیچ ترسی چون میدونین پشتتون گرمه بحث میکنین و هیچی نمیشه ولی ما کافیه یه حرف خلاف شما بزنیم تا مفسد فی الارض بشیم به سرنوشت ... دچار بشیم

    احمدرضا

    باید فاتحه فرهنگ را خواند با چنین فرهنگیانی که فرهنگشان در بگیر بزن ببند هست ......

    آشنای غریب

    سلام به تمام خواندگان و دستندکاران محترم، عزیز دل برادر لطفا قضاوت نفرمایید.مگر خانه ی خشتی اصلاحطلبند؟ البته به یگانگی خدا من هیچ ارتباط یا حتی آشانایی به خانه ی خشتی ندارم.حتی با عزیزان دانشگاه بیشتر آشنا هستم.ای کاش مسؤلین با متانتی که داشته و دارند احترام این دانشجوی فعال را نگه می داشتند. چون ایشان رعایت قانون اداری را کردند.البته ای کاش این دانشجوی عزیز هم به دفتر کارشناس نمی رفت.

    اکبری

    اول که این شخص دانشجویی عادی نیست و نمایده بیش از هزار دانشجو هست، دوم شما نیستین ک مشخص میکنه کی محبوبیت داره کی نداره، استقبال از برنامه های این تشکل هست که مشخص میکنه، سوم پررو شمایید که با نگاه دیکتاتوری فکر میکنید هر کس هر مسئولیتی داشت میتونه هر جوری دلش خواست رفتار کنه

    رفیق

    دوست گرامی اولاً توجه کنید که دانشجو دانشجوست معمولی و غیر معمولی نداره و یک کارمند دانشگاه می بایست به جایگاه دانشجو بعنوان یک شخص فرهیخته احترام بذاره و این طرز برخورد نه تنها در شأن یک کارشناس به اصطلاح فرهنگی بلکه در شأن هیچ انسانی نیست... در ضمناین دانشجویی که باهاشون این رفتار شده دبیر یک تشکل هستن و طبق قوانین و مقررات دارای یک سری حقوق هستن و بخاطر جایگاه حقوقیشون کسی اجازه چنین برخوردهای زشت و زننده ای رو باهاشون نداره مورد بعدی اینکه همین تشکلی که تهمت می زنید و میگید به «ظاهر اسلامی» در همین چند روزه یک نمایشگاه بزرگی برای پاسداشت ایام محرم برگزار کرده و این قبیل برنامه های مذهبی در دانشگاه بواسطه حضور همین بچه هاست که پابرجاست در ضمن این تشکل بزرگترین تشکل دانشگاست و هزاران عضو رسمی داره و بزرگترین تشکل دانشگاه در بین 4 تشکل موجود هست و در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هم نماینده داره و این هم پاسخ شما که میگید دانشجوها رغبت ندارن دانشجوها به امثال دوستان شما رغبتی ندارن که برنامه های مطابق تفکر شما در کل 20 مخاطب نداره و همین جلسه مناظره ممنوع التصویری ارباب فتنتون 20 تا دانشجو هم شرکت نکرده بود پس با آگاهی صحبت کنید دیگه زمان جولان دادن اکاذیب تفکرات اصلاحطلبی و ضد دینی و زنجیره ای شماها گذشته و مردم به چهره واقعی شما و اکاذیبی همچون دموکراسی و مردم سالاریتون پی بردن اون از هوچی گری های سال 88 این هم از تهدید به کتک زدن و سیلی زدن دانشجویان

    هوشنگ

    وای که شما چقده پرویید یه دانشجوی معمولی رفتی جواب بالا دستتو بزرگترتو دادی حالا هم طلبکاری خانه خشتی هم کافیه یه نفر همسو با عقایدش بر ضد اصلاحطلبان باشه دیگه کوچکترین موضوع رو هم انتشار میده خوبه که خودتونم میدونین همه دانشجوها با این تشکلات به ظاهر اسلامیتون مخالفن وگرنه دیگه چه کارا که نمیکردین منکه اگه جای رییس دانشگاه بودم حتی اگه سبب اخراج خودم از دانشگاه به موجب پارتی های شما میشد همون موقع کلا از دانشگاه اخراجتون میکردم.

    دانشجو

    واقعا به حال این معاون تاسف باید خورد؛ واقعا با چه استدلالی به خود اجازه میدهید که به دانشجو توهین کنید؟ مگر شما که هستید که دانشجو فرهنگی را از اتاق خود بیرون میکنید؟؟؟؟ دم خروستون دیگه کاملا معلوم شد از امروز به بعد دیگر ادعای مردمداری شما ارزشی نخواد داشت

    همشهری

    خدایا فرهنگ ما به دست چه کسانی است بواسطه وجود چنین افرادی است که رهبری انقلاب اینطور از وضعیت فرهنگی کشور ناراضی اند. اوج بی فرهنگی یک مقام به اصطلاح فرهنگی

    همشهری

    نقل است وقتی چهره واقعی یک اصلاح طلب رو می خواین آشکار کنید، کافیست بر خلاف منافعش قدم بردارید و موجبات عصبانیت آن را فراهم کنید. آن وقت است که چهره واقعی آن آشکار می شود. درست است جناب معاون؟؟؟ خوبه از مسئولین این دانشگاه سوال کنید چگونه فردی به نام "م.ص" که از نزدیکان خانواده "ه" می باشد را از قسمت آموزش می گذارند رییس اداره کارپردازی بعد می شود کارشناس فرهنگی(گویا یک پست من دراوردی هم برایش ساخته و حق مسئولیتی اهداء می شود). اصلا بشود، نوش جان...بنده خدا انسان محترم...اما این آقایان خواهشا ژست شایسته سالاری، عدم نگاه جناحی نگیرند...البته بایستی با توجه به انتخابات پیش رو وزنه سیاسی جناحی سنگین شود...

    احمد

    متاسفم برای معاون فرهنگی که با دانشجوی فعال فرهنگی به این نحو برخورد میکنه؛ واقعا معلوم نیست چه بلای داره بر سر معاونت فرهنگی این دانشگاه میاره، یکی هم نیست که جوابگو باشه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان