جمع آوری بیش از ۳۹۰ مورد سد معبر در فصل تابستان

  • شناسه خبر: 109759
جمع آوری بیش از ۳۹۰ مورد سد معبر در فصل تابستان

شهردار منطقه دو گفت: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۳۹۰ مورد سد معبر توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو جمع آوری شده است.

خانه » اخبار ویژه » جمع آوری بیش از ۳۹۰ مورد سد معبر در فصل تابستان

به گزارش خانه خشتی ، مهندس جهانگیر ملکی به جمع آوری بیش از ۳۹۰ مورد سد معبر در فصل تابستان در سطح منطقه دو شهری اشاره کرد و گفت: موارد سد معبر شامل جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی و پارچه های فرسوده غیر مجاز، ماشین های دوره گرد و اخطار کتبی به مغازه های متخلف می باشد.

شهردار منطقه دو ضمن هشدار به کلیه صاحبان، مالکان و شرکت های مرتبط با داربست فلزی، تصریح کرد: متقاضیان قبل از نصب داربست فلزی خصوصا در معابر اصلی شهر بایستی با شهرداری مناطق هماهنگ کرده و مجوز دریافت کنند.

شهردار منطقه دو با تأکید بر اینکه کنترل و بازدید از ساخت و سازها در سطح شهر به صورت روزانه توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو انجام می شود، اظهار کرد: در فصل تابستان از ۵۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دو شهری جلوگیری بعمل آمده است.

وی رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها را خواستار شد و گفت: مالکین از ساخت و ساز بدون نظارت مهندس ناظر جداً خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای کنترل حفاری های مجوزدار و جلوگیری از حفاری های غیر مجاز انجام گرفته است، اظهار کرد: در فصل تابستان از ۹ مورد حفاری غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری شد و ۱۱ مغازه متخلف و ساختمان غیر مجاز پلمپ گردید.

ملکی در ادامه توجه به نظافت شهری را یکی از مهم ترین اهداف شهرداری منطقه دو بیان کرد و افزود: در همین راستا بیش از ۵۰ مغازه به دلیل ریختن زباله اخطار کتبی دریافت کردند.

شهردار منطقه دو تعداد پروانه های مسکونی صادره در سه ماهه دوم سال جاری را نزدیک به ۲۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۷۰ پروانه قدیمی در منطقه دو شهری طی این مدت توسعه و اصلاح شد.

وی ادامه داد: در فصل تابستان بیش از ۱۴۰ گواهی پایان کار صادر و بیش از ۹۰ گواهی عدم خلاف ثبت گردیده است.

برچسب ها:
سد معبر شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان