اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 109269
اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

فرماندار رفسنجان گفت: اجلاس نماز مناطق شمالی استان کرمان به میزبانی رفسنجان یازدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

خانه » اجتماعی » اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان، حمید ملانوری معاون استاندار و فرماندار رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: یازدهم آبان اجلاس نماز به میزبانی رفسنجان در شهرستان برگزار می‌شود.

ملانوری عنوان کرد: هر ساله قبل از اجلاس سراسری نماز تصمیم بر برگزاری اجلاس استانی و به تفکیک شمال و جنوب استان گرفته شده که ۱۲ شهرستان‌ در شمال و ۱۱ شهرستان در جنوب استان کرمان اجلاس برگزار می‌شود.
ملانوری تأکید کرد: اجلاس شمال استان کرمان یازدهم آبان‌ماه در رفسنجان و اجلاس جنوب استان ۱۸ آبان‌ماه در کهنوج برگزار می‌شود.
وی تبیین کرد: در این اجلاس اعضای ستاد اقامه نماز هر شهرستان حضور می‌یابند که از هر شهرستان جمعاً ۱۵ نفر میهمان داریم و در مجموع ۲۰۰ نفر میهمان در این اجلاس از شهرستان‌ها داریم و ۲۰ نفر از مرکز استان میهمانان اجلاس ما هستند.
ملانوری تشریح کرد: کارهای ابتکاری در حوزه نماز باید انجام شود که گستره کار را بالا ببرد.
فرماندار رفسنجان یادآور شد: گروه‌های مختلف مردمی هم در این اجلاس باید دعوت شوند و در کنار آن نمایشگاهی با موضوعات حجاب، نماز و … برپا شود که فضای شهرستان در حوزه نماز پررنگ باشد.
وی متذکر شد: در نظر داریم در این شهرستان فرهنگی و مذهبی که به قم ثانی معروف است، اجلاسی در خور شأن نام آن برگزار کنیم و کیفیت کار بالا باشد

برچسب ها:
اجلاس نماز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان