برای خشنودی دل حضرت زهرا (س)؛

جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است / تصاویر

  • شناسه خبر: 108491
جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است / تصاویر

برادر جانباز حاج علی طاهری تمام تلاش و کوشش خود رابه کار گرفته تا خیمه عزای حضرت سیدشهدا علیه السلام در منزلشان برپا نماید.

خانه » اجتماعی » جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، جانباز دفاع مقدسی  در محله صادقیون  روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق برای رضای خداوند و خشنودی دل حضرت زهرا (س) تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته تا خیمه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام را بر پانماید.

جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است
با توجه به اینکه همواره در طول تاریخ رسم شیعیان بر این بوده که بخشی از اموال خود را یا به معصومین(ع) تقدیم نموده یا در مسیر مورد نظر ایشان صرف می کرده اند و این اموال غیر از خمس و حقوق واجبی است که بر عهده آن ها بوده است. اکنون که ما در دوره غیبت کبری به سر می بریم هم چنان بسیارند شیعیان و عاشقانی که بخشی از اموال خود را در راه ترویج وتبلیغ دین و هرآنچه به ولی زمان حضرت مهدی(ع) مربوط می شود؛ چه در قالب جلسات و حلقه های وصل و چه انتشارات و امثال آن هزینه می کنند. آنچه در این گزارش ارائه میشود  تطبیقی درباره  ثواب هزینه کردن در راه عزاداری سیدالشهدا (ع)می باشد.

darolsadeghiyon-17-7-1395-7
زندگی جانبازی که برای رضای خدا و خشنودی دل حضرت زهرا (س) تمام تلاش و کوشش خود رابه کار گرفته تا خیمه عزای حضرت سیدشهدا علیه السلام در منزلشان برپا نماید. برادر  جانباز حاج علی طاهری که خود ذاکرین  اهل بیت علیهم السلام میباشد  اندیشه احیای مراسم اهل بیت علیهم السلام موی سیاهش را به سفیدی تبدیل شده است. کسی که حاضر نشد حتی از مراسمش فیلمی گرفته شود  به زحمت و با اسرار زیاد  از مراسمشان گزارشی  تهیه گردید. او در گفتگو با خبرنگار ما  وقتی که از او سوال شد که انگیزه اش از این عمل خدا پسندانه چیست؟ با چشمانی اشکبار  گفتند فقط برای خشنودی دل حضرت زهرا (س) اینکار را میکنم . زندگی من قابل عزاداران امام حسین علیه السلام را ندارند.

جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است
آقای حاج علی طاهری  موسس هیئت منتظران مهدی (عج)  حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق رفسنجان در محوطه منزلشان خیمه ای را احیا نموده  که هر روز صبح ساعت ۶ صبح نوای زیارت عاشورا در آن  طنین انداز میشود. حاج علی طاهری چندین سال متوالی  می باشد که در دهه اول محرم  منزلشان موکب زیارت عاشورا گردیده است . در ۴ سال اول این مراسم در داخل منزلشان  برگزار میگردید.ولی  به علت استقبال زیاد ازسال گذشته  در محوطه منزلشان خیمه ای برپا گردید که در این خیمه عزاداران بعد از قرائت زیارت عاشوارا و ذکر توسل  میهمان سفره نذری  میگردند.

جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است  جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است جانباز محله صادقیون رفسنجان منزلش را موکب زیارت عاشورا قرار داده است

برگرفته از :   پایگاه مذهبی دارالصادقیون

برچسب ها:
جانباز رفسنجانی محله صادقیون موکب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان