فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان مطرح کرد:

آغاز جنگ دشمن علیه قیام عاشورا در فضای مجازی

  • شناسه خبر: 108156
آغاز جنگ دشمن علیه قیام عاشورا در فضای مجازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: امروز دشمن جنگ روانی در فضای مجازی راه انداخته است و ما باید در مقابل آن بصیرت داشته باشیم و نگذاریم اماممان تنها بماند .

خانه » فرهنگی مذهبی » آغاز جنگ دشمن علیه قیام عاشورا در فضای مجازی

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ علی سلطانی در گردهمایی شورای معتمدین پلیس  ناحیه رفسنجان به اهمیت قیام عاشورا اشاره کرد و گفت :در قیام عاشورا سه عامل زمین ، زمان و عده دخیل بودند .
وی افزود : در قیام عاشورا زمین انجا و برپا کردن خیمه ها توسط امام حسین (ع) یک تاکتیک نظامی بود و همچنین مقابله کردن با تعداد زیاد دشمن هم یک تکنیک نظامی بود ما باید دریابیم که امام حسین در قیام عاشورا چکار کرد که قیام عاشورا برای همیشه ماندگار شد و هر روز پر رنگتر می شود .
سلطانی با بیان اینکه زمان در قیام عاشورا اهمیت بسیار داشت تصریح کرد : در سال ۶۱ هجری بعد از طلوع افتاب تا افق قبل از غروب افتاب حادثه ای در یک زمان اتفاق افتاد که بعد از ۱۴۰۰ سال از گذشت ان هنوز با شکوه تر از گذشته برگزار می شود .
وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی جنگی علیه قیام عاشورا اغاز کرده است بیان داشت : ما باید از قیام عاشورا درس بگیریم  و باید دریبایم که امام حسین (ع) در ان زمان از چه تکنیکی در زمان کم استفاده کرد که حادثه عاشورا برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و ان کار را علیه دشمن در فضای مجازی انجام دهیم .
وی افزود :هشت سال دفاع مقدس ما برگرفته از صحنه عاشورا بود .به غیر از شهدای بنی هاشم شهید از مکه و مدینه نداریم یعنی شهدای کربلا از مکه و مدینه نبودند چون بصیرت نبود .
سلطانی اذعان داشت :امروز دشمن چنان جنگ روانی در فضای مجازی راه انداخته است که ما باید در مقابل ان بصیرت داشته باشیم و نگذاریم امام تنها بماند .
وی بیان داشت : به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اگر امنیت در جامعه و کشور وجود داشته باشد فعالیت های اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی رشد پیدا می کند .
وی در پایان اظهار داشت : بسیج همه جا هست و تا توان داریم با نیروی انتظامی در بحث امنیت همکاری خواهیم کرد .

برچسب ها:
جنگ دشمن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان فضای مجازی قیام عاشورا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان