گله مندی فرمانده انتظامی رفسنجان از مسئولین شهرستان

  • شناسه خبر: 107953
گله مندی فرمانده انتظامی رفسنجان از مسئولین شهرستان

فرمانده انتظامی رفسنان از عدم حضور مسئولین شهرستان در آیین زنگ مهر ابراز گله مندی و ناراحتی کرد.

خانه » اجتماعی » گله مندی فرمانده انتظامی رفسنجان از مسئولین شهرستان

به گزارش خانه خشتی ، مراسم نواخته شدن زنگ مهر و قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی رفسنجان تنها با حضور سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی، حسینی مسئول آموزش و پرورش، سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی، قلی بیگی نماینده ناحیه مقاومت ، محمدی مسئول فرهنگی شهردار و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ عباسی در آغاز سخنان خود با بیان اینکه از مسئولین شهرستان جهت حضور در این آیین دعوت بعمل آمده است از عدم حضور آنان ابراز گله مندی و ناراحتی کرد .

وی در ادامه امنیت، اقتصاد و فرهنگ را سه مقوله مهم برای بیمه شدن کشور برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر در عرصه نظم و امنیت توفیقات بزرگی در داخل کشور داشته ایم مرهون زحمات مربیان علم و ادب در آموزش و پرورش است.

عباسی با بیان اینکه شالوده فرهنگ عاشورایی بوسیله اموزش و پرورش و معلمین پی ریزی شده است خاطر نشان کرد: هر حکومتی که به بحث آموزش و فرهنگ اهمیت داد امنیت و اقتصاد را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: اگر سپاه پاسداران، ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرزها تلاش می کنند و دشمنان جرات نگاه کردن چپ به این سرزمین را ندارند ناشی از تربیت صحیح آموزش و پرورش است.

برچسب ها:
زنگ مهر فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گله مندی هفته نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان