فرماندار رفسنجان در صبحگاه ناجا عنوان کرد:

اولین وقف امنیت در رفسنجان موجب تحرک در استان و حتی کشور شده است

  • شناسه خبر: 107711
اولین وقف امنیت در رفسنجان موجب تحرک در استان و حتی کشور شده است

فرماندار رفسنجان گفت: اولین وقف امنیت در کشور توسط خیران رفسنجانی موجب تحرک در استان و حتی کشور در این حوزه شده است.

خانه » اجتماعی » اولین وقف امنیت در رفسنجان موجب تحرک در استان و حتی کشور شده است

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: رفسنجان به لحاظ امنیت دارای ضریب خوبی است و این نشان از تلاش و زحمات خستگی ناپذیر نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تاثیرپذیری از دفاع مقدس امروز امن ترین کشور منطقه است و با همه تحریم ها و تهدیداتی که دشمنان قسم خورده وارد می کنند با اقتدار ایستاده است.

ملانوری با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) بیان داشت: فضای اعتقادی که در ماه محرم ایجاد می شود می تواند برای امر به معروف و نهی ازمنکر به کمک گرفته شود و همه کمک کنیم تا آسیب های اجتماعی با رویکرد فرهنگی کاهش یابد.

وی افزود: مردم توقع دارند تا در کنار امنیت با برخی ناهنجاریهای که موجب فشار روحی برای آنان می شود از جمله سرقت های خرد و مشروبات الکی و ورود اتباع بیگانه غیر مجاز برخورد جدی صورت گیرد.

ملانوری به اولین وقف امنیت در کشور توسط خیران رفسنجانی اشاره کرد و گفت: سهم خیرین شهرستان از گذشته بالا بوده و امروز هم در راستای تحقق شعار سال برای رفع دغدغه مردم واجرای فرامین رهبری خیرین ما به خوبی درک کرده اند که توسعه در سایه امنیت خوب ایجاد می شود و این امر موجب تحرک در استان و حتی کشور شده است.

برچسب ها:
وقف امنیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان