فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان:

فرهنگ عاشورا کشور را بیمه کرده است

  • شناسه خبر: 107694
فرهنگ عاشورا کشور را بیمه کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: فرهنگ عاشورا کشور را بیمه کرده است و این فرهنگ انسان ساز است و دشمن را در خارج از مرزها به ذلت و خواری کشانده است.

خانه » فرهنگی مذهبی » فرهنگ عاشورا کشور را بیمه کرده است

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی شهر رفسنجان افزود: اگر امروز در شرایط بحرانی در بهترین وضعیت آرامش قرار داریم حاصل هوشمندی رهبری و مجاهدت نیروهای مسلح است که از فرهنگ عاشورا و محرم نشأت گرفته است.
وی تصریح کرد: نقش و جایگاه مجاهدان ناجا در کنار دلاورمردان سپاه، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه کشور در تمام حوزه های مختلف امنیتی بر کسی پوشیده نیست.
عباسی به عملکرد شش ماهه نیروی انتظامی در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: در این مدت وقوع جرایم در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۱ درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: ۳۸۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این راستا ۱۳۸ معتاد پر خطر دستگیر، ۱۴ قاچاقچی و ۱۴۲خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در تمامی جرایم رخ داده در شش ماه نخست امسال بیش از ۴۵۰۰  مجرم دستگیر شدند .
عباسی با اشاره به وجود ۶۰ هزار تبعه بیگانه در این شهرستان اظهار کرد: در این مدت توانسته ایم بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از اتباع بیگانه را شناسایی، دستگیر و طرد کنیم که افزایش ۴۲ درصدی نسبت به شش ماه اول سال گذشته را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد : همچنین با کمک نیروهای انتظامی توانستیم ۸۰ مکان عرضه قلیان را شناسایی و پلمپ کنیم و ۶۰۰ قلیان در پارک ها و تفرجگاهها جمع اورش شده است.
فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: این امر موجب ایجاد امنیت در این شهرستان شده است و می توانم بگویم که در پارک ها و مجامع عمومی در این شهرستان دیگر قلیانی دیده نمی شود.
وی بیان کرد: یکی دیگر از کارهایی که انجام دادیم مقابله با موتورهای سنگین قاچاق و حضور این موتورها در محور سرچشمه بود  که نارضایتی مردم را در پی داشت .
وی در پایان از واقفین امنیت در رفسنجان که برای اولین بار در کشور زمین، وسیله نقلیه و … را وقف بر امنیت کردند تشکر کرد و گفت: این افراد از جمله حاج محسن کریمی، بهروز آگاه، جواد نظری، حسین فخار و … برای اولین بار در کشور امسال وقفهایی بر امنیت انجام دادند که کاری اندگار است .

برچسب ها:
فرهنگ فرهنگ عاشورایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان