خطیب جمعه رفسنجان مطرح کرد:

فتنه گر هیچ جایگاهی ندارد / با آدم مریض نمی شود کنار آمد

  • شناسه خبر: 107400
فتنه گر هیچ جایگاهی ندارد / با آدم مریض نمی شود کنار آمد

امام جمعه رفسنجان با اشاره به قرائت پیام هاشمی رفسنجانی و حضور محکوم فتنه ۸۸ در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه گفت: این کار یکی از اشتباهاتی بود که در این همایش اجرا شد.

خانه » سیاسی » فتنه گر هیچ جایگاهی ندارد / با آدم مریض نمی شود کنار آمد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر رفسنجان افزود: غرض ورزی سیاسی در این برنامه بود و فتنه گران جایشان هیچ کجا نیست.
وی تصریح کرد: با آدم های مریض نمی توانیم کنار آییم  افرادی که هنوز مواضعشان را نسبت به فتنه ۸۸ مشخص نکرده اند اسم آنها رانباید به عنوان مظلوم برد.
رمضانی پور بیان کرد: انقلاب و اسلام و رهبری مظلوم هستند اینکه برخی می گویند نباید افراد در زاویه قرار گیرند لذا باید به زاویه بروند چراکه هنوز مواضعشان را نسبت به فتنه مشخص نکرده اند.
وی در بخش دیگر از سخنانش گفت: در اجرای طرح های اقتصادی باید بانکها تسهیلات را به آسانی به مردم ارایه دهند چرا برخی بانکها با مردم خوب رفتار نمی کنند و پول در حساب بانک متعلق به مردم است در حالی چندین ماه طول می کشد تا تسهیلات به مردم ارایه می دهند.
وی ادامه داد: از این به بعد اسم بانکهایی که مردم را اذیت می کنند اعلام خواهیم کرد و به مردم نیز اعلام می کنیم که حسابهایشان را از بانکها تخلیه کنند تا اعتبار بانکها تضعیف شود.
امام جمعه رفسنجان در ادامه با تبریک اغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت مندی ملت ایران است رهبر انقلاب فرمودند  شهدا، جانبازان، مفقودان، ایثارگران و … که به مانند نورافکن های فروزان هستند  اکنون فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساختند.
رمضانی پور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی سرمایه های انقلاب شکوهمند به شمار میایند.
وی اظهار کرد: بر حسب فرمایشات رهبرانقلاب اسلامی به رغم برخی افراد ساده لوح که به خلأ پردازی های صورت گرفته در باره این توان دفاعی و سیاست های نفوذ دشمن بر کشورمان باید به توان دفاعی بیفزاییم .
رمضانی پور ادامه داد: اینکه برخی کشورها برای رشد و ترقی, توان دفاعی خود را کنار گذاشته اند، این را رهبر انقلاب اسلامی رد کرده اند و فرموده اند هیچ عاقلی توان دفاعی خود را کنار نمی گذارد.
امام جمعه رفسنجان در بخشی دیگر از سخنانش به نقش روحانیت و ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های ائمه جمعه ارتقاء بینش مردم است و افکار عمومی را در راستای اهداف امام راحل روشنگری سازد.
وی بیان کرد: اینکه برخی مسئولین دولتی می گویند ائمه جمعه از ورود به مسایل و مصالح مهم کشور باید اجتناب کنند همان معنای سکولاریسم است و می خواهند افراد معنوی را فقط به انجام فرایض دینی و عبادت منوط کنند .
وی ادامه داد: این فکر ها فکرهای سلاطینی است و در سال ۴۱ و ۴۲ امام راحل و یارانش به این موضوع ورود کردند این انقلاب مهم جهانی رقم خورد که اگر روحانیت مبلغ نبود انقلاب به ثمر نمی رسید.
رمضانی پور بیان کرد: نماز جمعه نصیحت کننده و مشفق مسئولان و قرارگاه فرهنگی است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به تحولات منطقه ای در سوریه ، عراق و یمن اشاره کرد و گفت: در این سرزمین ها شاهد این هستیم که با عظمت رزمندگان اسلام برخی قسمت ها در این سرزمین ها در حال آزادسازی است اما هنوز جنایت های آمریکا و صهیونیسم ها و داعشی ها ادامه دارد به نحوی که آنها با اعلام آتش بس می خواهند بر توان دفاعی تکفیری ها اضافه کنند.
وی تصریح کرد: داعشی ها باید به کشورهای خود برگردند و بر علیه اربابان خود کار کنند.
وی به فصل برداشت پسته ها اشاره کرد و افزود: برخی مغازه ها و مکانهایی که اشیاء قیمتی و یا پسته وجود دارد سیستم های الکترونیکی مجهز باشند.
وی ادامه داد: امام علی (ع) فرمود خود را در برابر نافرمانی از خدا قرار نده، جلساتی که گناه دارد تلاش کنید طاعت و بندگی داشته باشید و تا ذخیره آخرت باشد .
امام جمعه رفسنجان شرکت در نماز جمعه و برنامه های محرم، مجالس ابا عبدالله الحسین (ع) را از فضایلی دانست که خداوند عنایت خاصی به بندگانش در این برنامه ها خواهد داشت.
وی به آغاز سال تحصیل و دوران طلایی تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: از فردا مدارس به صورت رسمی آغاز می شوند و برای آموزش و تربیت باید دانش آموزان  اعتماد به نفس خود را بالا  ببرند و استقلال خود را حفط نماید.

برچسب ها:
فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    علیرغم اختلاف نظرهای که با امام جمعه محترم در بعضی موارد دارم اما درود بر امام جمعه ولایی و انقلابی و نماینده ولی فقیه شهرمان رفسنجان.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان