فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

ایران قدرتمندترین کشور منطقه / دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ تربیت نیروهای توانمند است

  • شناسه خبر: 107208
ایران قدرتمندترین کشور منطقه / دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ تربیت نیروهای توانمند است

فرماندار رفسنجان گفت: امروز مرزهای ما امن هستند و دشمنان جرات نفوذ به خاک ما ندارد ، دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است نیروهای توانمند تربیت کرده و امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است.

خانه » آخرین اخبار » ایران قدرتمندترین کشور منطقه / دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ تربیت نیروهای توانمند است

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: دشمنی که در انقلاب اسلامی تضعیف شد در سال ۵۹ می خواست این نظام را هرچه سریعتر ساقط کند تا بیش از این گسترش نیابد.

وی افزود: حضور مردم در کنار رهبری های پیامبر گونه امام راحل و اعتقاد به ارزش ها این حماسه بزرگ را خلق گرد و هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی است که در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رسید.

ملانوری تصریح کرد: دشمنان امروز دائما به فکر توطئه علیه نظام های اسلامی و ارزشی هستند و متولد شدن داعش، طالبان و تکفیری ها زاییده همین تفکرات است.

وی ادامه داد: آنها می خواهند اسلام هراسی و ایران هراسی براه بیاندازند و مجامع اسلامی به گوش باشند و بدانند این تحرکات برای آن است که مردم جهان را از تفکر انقلابی جدا کنند.

فرماندار رفسنجان وحدت و انسجام درونی را لازمه امروز کشور دانست و گفت: خودزنی کردن کار صحیحی نیست بلکه باید منابع و ارزش های ما برای پیشبرد اهداف انقلاب بکار گرفته شود تا شاهد شهرت بیشتر ان باشیم و برای پرورش روحیه انقلابی، بسیجیف شهادت طلبی و از خود گذشتگی وقت بگذاریم.

وی به حضور سه گردان خط شکن از رفسنجان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مردم در دفاع مقدس با هر توانی که داشتند به میدان امدند و کمک های زیادی در پشتیبانی از آن اهدا نمودند.

ملانوری تصریح کرد: امروز مرزهای ما امن هستند و دشمنان جرات نفوذ به خاک ما ندارد ، دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است نیروهای توانمند تربیت کرده و امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است.

وی افزود: کشور هم از نظر نظامی توانمند و هم امکانات دفاعی دارید و به هرکشور انقلابی و دین مدار همچون سوریه در دفاع از حرم کمک می کند.

ملانوری خاطر نشان کرد: تلاش امروز دشمن در زمینه راه اندازی جنگ نرم و مخدوش کردن چهره ی فرهنگی و ضعیف کردن توان اقتصادی ماست.

وی تصریح کرد: بنا بر تاکید رهبری در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات بخش این است که همچون دفاع مقدس مردم با هر توان به کمک نظام آیند تا اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی اصلاح شود.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: ضروری است که در اقتصاد ورود جدی داشته و با مردمی کردن ان با استفاده از تمام ظرفیت ها و مقاوم کردن جوانان در برابر اسیب های اجتماعی قدم های مثبت برداریم.

برچسب ها:
ایران دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان