فرمانده توپخانه مطرح کرد:

درخشش گروه ۶۵ توپخانه سپاه رفسنجان در دفاع از حرمین شریفین

  • شناسه خبر: 107206
درخشش گروه ۶۵ توپخانه سپاه رفسنجان در دفاع از حرمین شریفین

فرمانده توپخانه ۶۵ صاعقه سپاه با اشاره به رشادت های جوانان رفسنجانی در سوریه بیان داشت: فرزندان شما به عنوان مستشاران نظامی در سوریه و در دفاع از حرم بکار گرفته شدند و بسیار خوش درخشیدند و این مایه افتخار است.

خانه » فرهنگی مذهبی » درخشش گروه ۶۵ توپخانه سپاه رفسنجان در دفاع از حرمین شریفین

به گزارش خانه خشتی، یدالله سیفی فرمانده توپخانه ۶۵ صاعقه سپاه در رفسنجان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در چنین روزی در سال ۵۹ در حالی جنگ علیه ایران اغاز شد که نیروهای مسلح ما هیچ امادگی نداشتند و اسکبار جهانی به سرکردگی امریکا در مقابل ما صف آرایی داشت.

وی افزود: امروز به برکت رشادت های هشت ساله جوانان این مرزبوم و خون مطهر شهدا در هشت سال دفاع مقدس دارای برترین نیروهای نظمی  و امن ترین کشور منطقه هستیم.

سیفی بیان داشت: این از افتخارات مردم رفسنجان است که جوانان شما علاوه بر اینکه از مرزهای جنوب شرق با آتش پرحجم توپخانه های خود دفاع می کنند، در جای جای کشورمان جان فشانی می کنند.

وی افزود: امروز به همت نیروهای مسلح نه تنها دشمن به مرز جمهوری اسلامی نمی رسد بلکه در عمق پاکستان و افغانستان هم مورد هدف قرار میگیرد.

سیفی با اشاره به رشادت های جوانان رفسنجانی در سوریه بیان داشت: فرزندان شما به عنوان مستشاران نظامی در سوریه و در دفاع از حرم بکار گرفته شدند و بسیار خوش درخشیدند و این مایه افتخار است.

برچسب ها:
درخشش گروه 65 صاعقه سپاه مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان