دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای پروژه های شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 107193
دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای پروژه های شهرداری رفسنجان

معاون اداری و مالی شهرداری رفسنجان از کلیه خیرین و علاقمندان به سرمایه گذاری در اجرای پروژه های عمرانی شهری دعوت به همکاری کرد.

خانه » اجتماعی » دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای پروژه های شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علیرضا پورغلامحسینی یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری را حمایت و جذب سرمایه گذار دانست و افزود: شهرداری رفسنجان از سال ۸۶ تاکنون با همکاری بخش خصوصی و با مشارکت خیرین گام مهمی در ساخت و سازهای شهری و بهبود وضعیت رفاهی مردم برداشته است.

معاون اداری و مالی شهرداری رفسنجان با اشاره به مجموعه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی گوناگون که طی سال های اخیر در شهرستان به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: عمارت گلستان امین، مجتمع فرهنگی و تجاری ستاره، مجموعه ورزشی خجسته آگاه (ویژه بانوان) و … از جمله پروژه هایی ست که در ۸ سال گذشته با مشارکت خیرین در رفسنجان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در تسریع اجرای پروژه های شهری مؤثر است، گفت: قصد داریم با دعوت از صاحبان سرمایه علاوه بر تقویت و توسعه شهری در تأمین نیازهای شهر اقدام کنیم.

پورغلامحسینی با اشاره به اینکه بسترها و تمهیدات لازم برای مشارکت سرمایه گذاران در شهر رفسنجان فراهم شده است، افزود: به منظور اجرا و تکمیل طرح های عمرانی آماده همکاری با سرمایه گذاران هستیم.

وی با بیان اینکه فرصت های اقتصادی و ویژگی های سرمایه گذاری در شهر وجود دارد، افزود: شهرستان رفسنجان به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به راه های ارتباطی پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد.

معاون اداری و مالی شهرداری رفسنجان هم چنین به تکریم جایگاه خیرین توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان همواره دست خیرین را برای همکاری و مشارکت در شهرستان می فشارد و از کسانی که برای عمران و آبادانی شهر تلاش می کنند، قدردانی می کند.

برچسب ها:
رفسنجان سرمایه گذار شهرداری عمران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان