پیگیری طرح نگه داری پسته تازه به مدت دو ماه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 107108
پیگیری طرح نگه داری پسته تازه به مدت دو ماه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از پیگیری چندین طرح دانش بنیان در این دانشگاه از جمله نگه داری پسته تازه به مدت دو ماه خبر داد.

خانه » رفسنجان » پیگیری طرح نگه داری پسته تازه به مدت دو ماه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، محمد علی دهقان در مراسم اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه ، با اشاره به فعالیت ۲۵ ساله دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: این دانشگاه با حضور ده هزار فارغ التحصیل و ۹۵۰۰ د انشجو و ۲۵۰ عضو هیات علمی و هشت نفر استاد ۳۲ دانشیار و ۱۵۲ استادیار و ۴۰ نفر مربی و ده نفر طرح سربازی و مجموعه هیات علمی در ۱۵ رشته دکتری و ۵۳ رشته کارشناسی ارشد و ۴۵ رشته کارشناسی در ۶ دانشکده در حال فعالیت می باشد .
وی افزود: با توجه به رسالت دانشگاه که اشاعه فرهنگ اسلامی است جا دارد از افرادیکه در طول این سالها به عنوان همراه و خیر و هیات موسس همکاری داشتند تشکر کنم .

دهقان گفت: ۸۰ درصد زیرساختهای دانشگاه مرهون تلاشهای حاج شیخ شیخ حسین هاشمیان است، ایجاد فرودگاه و طرح های ابرسانی اب اشامیدنی همه مرهون تلاشهای ایشان است .
وی تصریح کرد: ما تا سه تا چهار سال بودجه مان صفر بوده است که در سال ۷۲ یک میلیون بودجه به این دانشگاه اختصاص یافت .
دهقان یاداور شد: خیرینی چون حاج محمد فروتن در تاسیس دانشکده فنی و دکتر تجدد تالار ایران شناسی در حال ساخت محمد غلامرضایی ساخت سالن شهدای گمنام و…در این داشنگاه فعالیت داشتند.
وی با بیان اینکه چندین طرح دانش بنیان در دانشگاه در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: از جمله بحث نگه داری پسته تازه به مدت دو ماه ،که تحولی در ارزش افزوده است ،طرح جایگزین کشاورزی با متدهای نوین ،کاشت کاتولیس با مصرف اب کمتر و درامد بیشتر ،بازیافت فاضلاب وایجاد ده هزار هکتار گلخانه با مشارکت سازمان عمران کرمان و چندین طرح دیگر را دستور کار داریم .
وی در پایان اظهار داشت: از مدیریت صنایع مس خواستاریم تا در زمینه فرصت مشارکت و همکاری بیشتر صنعت با دانشگاهیان را فراهم نمایند.

 

برچسب ها:
پسته پیگیری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمال

    احتمالاً آقای دکتر دهقان می خواستن بگن 80 درصد زیرساختهای دانشگاه به همت دولت احمدی نژاد ساخته شده، اشتباهی گفتن به همت شیخ حسین هاشمیان. بد نیست نقشه هوایی دانشگاه را قبل و بعد از دولت احمدی نژاد نشون بدین تا اشتباه لفظی آقای دهقان اصلاح بشه!!! شعار که حناق نیست، تریبونم که مفته!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان