حسینی در نشست شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان:

نیروهای ولایی با کاندیدای واحد و لیست مشترک در انتخابات حضور یابند

  • شناسه خبر: 106522
نیروهای ولایی با کاندیدای واحد و لیست مشترک در انتخابات حضور یابند

دبیرکانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: نیروهای مومن و ولایی در انتخابات آینده باید تلاش کند که با کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری و لیست واحد در انتخابات شورا حضور یابند.

خانه » سیاسی » نیروهای ولایی با کاندیدای واحد و لیست مشترک در انتخابات حضور یابند
به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، سیدمحمدحسینی دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست شورای مرکزی و دبیران استانی این کانون، با تشریح پیام رهبر فرزانه انقلاب خطاب به مسلمانان جهان پیرامون آل‌سعود را همچون بنی‌امیه، شجره ملعونه و خبیثی خواند که منشا فتنه و جنگ‌افروزی در جهان اسلام هستند و به نیابت از آمریکا و صهیونیست‌ها بیشترین آسیب‌ را به وحدت و اقتدار مسلمانان زده‌اند.

استاد دانشگاه تهران افزود: بررسی جنایات آل‌سعود از جمله فاجعه شهادت جانگداز هزاران زائر در منا نه تنها ما لیست پلید این خاندان جنایتکار و از خدا بی‌خبر را به خوبی نشان می‌دهد بلکه ماهیت حامیان مرجع منطقه‌ای، عبری و غربی این رژیم دیکتاتور خون‌آشام را برملا می‌سازد و رسوایی مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار می‌سازد. همچنین سهل‌اندیشی و یا خیانت برخی افراد و طیف‌های داخلی را که هنوز در پی رفاقت سردمداران قصی‌القلب این پادشاهی هستند اثبات می‌نماید.

سیدمحمدحسینی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت خطیر دانشگاه میان در مقطع سرنوشت‌ساز کنونی اشاره کرد و گفت: حال که در موقعیت جنگ احزاب قرار داریم و تمامی دشمنان خارجی و برخی عناصر سست ایمان داخلی که دلباخته نظام سرمایه‌داری هستند و دست به دست هم داده و علیه نظام اسلامی و مکتب امام و اندیشه متعالی رهبری صف کشیده‌اند و این توقع منطقی وجود دارد که اساتید دانشگاه در خط مقدم صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی به روشنگری و بصیرت‌افزایی در محیط دانشگاه و جامعه بپردازند.

حسینی با تاکید بر همکاری با تشکل‌های دانشجویی و دیگر شکل‌های ارزشی و ولایتمدار خواهان حضور فعال و عالمان اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در فضای مجازی شد.

وی خاطرنشان ساخت: حضور عالمانه صاحبان فکر و اندیشه می‌تواند پاسخگوی شبهات فراوانی باشد که این روزها برای تضعیف قدرت نرم جمهوری اسلامی و در نهایت استحاله نظام صورت می‌گیرد. البته این انتظار هم وجود دارد که تنها به پاسخگویی بسنده نشود بلکه به چالش کشیدن مبانی مکتب اومانیسم و اندیشه لیبرال دموکراسی سرلوحه امور قرار گیرد.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: مبارزه قاطع با فساد در هر مجموعه و با هر فردی که از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کند که صرف‌نظر از اینکه چه طیف سیاسی را سپر منابع فردی خود قرار داده یک ضرورت است. یک نمونه آن حقوق‌های نجومی است که علیرغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب از سوی دولت اقدام جدی صورت نگرفته و با طرح موضوعات حاشیه‌ای و فضاسازی‌های کاذب تلاش کرده‌اند این فرمان شفاف رهبری به فراموشی سپرده شود.

حسینی در بخش پایانی سخنان خود به تبیین اهمیت در انتخابات سال ۹۶ و لزوم نقش‌آفرینی و پیشتازی دانشگاهیان پرداخت و یادآوری کرد: کمک به تدوین برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی و استانی برای خروج از کشور از رکود و نابسامانی‌های فعلی و نیز مشخص شدن نقشه راه دولت آینده یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: نیروهای مومن و ولایی در انتخابات آینده باید تلاش کند که با کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری و لیست واحد در انتخابات شورا حضور یابند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات سیدمحمد حسینی کاندیدای واحد لیست مشترک ولایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان