دادستان رفسنجان مطرح کرد :

باید امر به معروف و نهی از منکر را از یک معضل شروع کرد

  • شناسه خبر: 106421
باید امر به معروف و نهی از منکر را از یک معضل شروع کرد

دادستان رفسنجان گفت : باید امر به معروف و نهی از منکر را از یک معضل شروع کرد وبا همین محوریت و اتاق فکری که امروز شکل گرفته حفظ شود با برنامه ریزی مکرر بر روی یک معضل در جهت ریشه کنی ان تلاش کنیم .

خانه » فرهنگی مذهبی » باید امر به معروف و نهی از منکر را از یک معضل شروع کرد

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رئیسی نژاد در جلسه شورای امر معروف و نهی از منکر شهرستان رفسنجان اظهار داشت :با توجه با همزمان شدن ماه محرم و هفته امر به معروف این فرصت و بستر اماده شده است که با برنامه ریزی در این راستا برنامه ها را اجرایی کنیم .
وی به بحث سخنرانی در ادارات اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی صحیح و با جدیت و با حضور همه ،کار پیش خواهد رفت و نتیجه خواهیم گرفت .
دادستان تصریح کرد :ما باید مردم را در اجرای برنامه ها قانع کنیم مثلا در تهران ساعت ۱۲ شب به بعد هیچ مغازه ای باز نیست و این را مردم به عنوان یک قانون قانع شدند لذا دستگاه های قضایی با ظرفیت خود می تواند در این زمینه کمک کند .
وی افزود :جامعه با فرهنگ سازی و تکرار ان می تواند در این راستا تاثیرگذر باشد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی پای کار ایستاده اند و در حد توان کمک خواهند کرد .
دادستان با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را از یک معضل شروع کرد گفت :با همین محوریت و اتاق فکری که امروز شکل گرفته حفظ شود با برنامه ریزی مکرر بر روی یک معضل در جهت ریشه کنی ان تلاش کنیم و باید با توجه به مسئولیتی که داریم پای کار مقاومت کنیم بعد از مدتی خودمان اولین کسانی هستیم که نتیجه کار را مشاهده می کنیم چراکه رفسنجان سزاوار بیشتر از نامش است .
وی به بحث مانکن ها ،ماهواره ،دخانیات ،اشاره کرد و گفت :در این کار جدیت لازم است و باتوجه به اینکه با ایام محرم همزمان می شود امیدواریم با اجرایی شدن ان، برنامه خوبی برای سالهای دیگر هم باشد .

برچسب ها:
امربه معروف دادستان رفسنجان شورای امر به معروف شهرستان رفسنجان معضل نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان