انتقال روزانه ۹۰ تن زباله از میدان موقت جدید به خارج از شهر

  • شناسه خبر: 106120
انتقال روزانه ۹۰ تن زباله از میدان موقت جدید به خارج از شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان گفت: روزانه حدود ۹۰ تن زباله از میدان موقت جدید به خارج از شهر انتقال داده می شود.

خانه » اخبار ویژه » انتقال روزانه ۹۰ تن زباله از میدان موقت جدید به خارج از شهر

به گزارش خانه خشتی، معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان با اشاره به آماده سازی میدان موقت زباله جدید در محوطه ای نرسیده به آرامستان از اواخر سال گذشته گفت: با توجه به نیاز شهرستان این میدان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع آماده و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زباله ها پس از جمع آوری از سطح شهر برای دفن به خارج از شهر منتقل می شوند، اظهار کرد: روزانه حدود ۹۰ تن زباله از میدان موقت جدید به خارج از شهر انتقال داده می شود.

مهندس سید علی پورباقری با بیان اینکه ورودی میدان موقت زباله و فونداسیون این محل توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری اجرا شده است، اظهار کرد: میزان بتن مسلح فونداسیون ۴۰ متر مکعب بوده و ۱۰۰۰ کیلوگرم میلگرد در آن مصرف شده است.

وی از اجرای ورق، فنس و دیواره چاله بزرگ میدان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع خبر داد و گفت: سیمان کاری کف و دیواره چاله های زباله به متراژ ۶۵۰ متر مربع انجام شده و ۴۵۰ متر مکعب از بتن کف با عیار ۳۰۰ کیلوگرم اجرا گردیده است.

بلوک چینی دیوار محوطه به مساحت بیش از  ۲۰۰۰ مترمربع و خاکبرداری چاله ها به میزان ۲۱۰۰ مترمکعب از دیگر اقداماتی بود که معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان به آن اشاره کرد و افزود: قالب بندی میدان موقت زباله به متراژ ۹۰ متر مربع اجرا و بیش از ۱۱۰۰ متر مکعب شفته با عیار ۱۵۰ کیلوگرم در آن استفاده شده است.

وی هم چنین به طراحی و ساخت ساختمان نگهبانی، انبار و سرویس بهداشتی با متراژ ۱۰۰ مترمربع اشاره کرد و گفت: پارکینگ مسقف برای ماشین آلات حمل زباله به تعداد ۲۲ دستگاه طراحی و ساخته شده است.

برچسب ها:
رفسنجان زباله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان