مشارکت مردم با پلیس باعث تداوم امنیت می شود

  • شناسه خبر: 106006
مشارکت مردم با پلیس باعث تداوم امنیت می شود

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: مشارکت مردم با پلیس باعث تداوم امنیت و در نتیجه پویا شدن فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود.

خانه » اجتماعی » مشارکت مردم با پلیس باعث تداوم امنیت می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی در جلسه شورای معتمد پلیس که با حضور رؤسای پلیس های تخصصی و معتمدین محل در مسجد  الرسول شهرک یادگار امام واقع در حوزه کلانتری ۱۳ خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه پلیس متولی نظم و امنیت در جامعه است، اما مشارکت مردم در این راستا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: لازمه داشتن اقتصاد پویا وجود امنیت است و تنها در سایه امنیت می توان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را انجام داد.

سرهنگ عباسی روحانیون را سرداران جنگ نرم خواند و افزود: دشمن در جنگ سخت علیه کشور ما پیروز نشد و اکنون از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است که این نبرد هم به شکر خداوند در سایه رهنمودهای فرماندهی کل قوا و به کمک سرداران جنگ نرم با شکست مواجه می شود.

وی مشارکت و همراهی مردم با پلیس را یک امر ضروری دانست و گفت: هرچه مشارکت و همراهی مردم با پلیس بیشتر باشد مطمئناً سود حاصل آن نصیب خود مردم می شود چرا که اگر امنیت بیشتری به وجود آید به دنبال آن آرامش جامعه نیز افزایش می یابد.

عباسی به اهمیت نقش شورا و مشورت در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: امر آموزش همگانی در جوامع هدف و توجیه شهروندان در بسترسازی مناسب برای اقدامات ایجابی دستگاه‌های مسئول بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه اشاره ای به سامانه ۱۹۷ کرد و گفت: این سامانه جهت انتقادات و پیشنهادات مردم از مأموران انتظامی است و اگر شخصی تقدیر، تشکر یا انتقادی از مأموران پلیس دارد می تواند از طریق این شماره اقدام کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از تمام معتمدین پلیس خواست در صورت کسب اطلاع از هرگونه اخبار مربوط به مخلان نظم و امنیت، موارد را با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش دهند تا پلیس با هنجارشکنان محله برخورد کند.

برچسب ها:
امنیت فرمانده انتظامی رفسنجان مشارکت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان