امام جمعه رفسنجان :

بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل است

  • شناسه خبر: 105383
بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل است

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت به جای سرگرم شدن به بحث های انتخاباتی به فکر حل مشکلات باشد، بهترین تبلیغ برای دولت راستی کار و اقدام و عمل است، مردم کار را می پسندند.

خانه » سیاسی » بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان به آغاز فصل برداشت محصول پسته در این شهرستان اشاره کرد و اظهاراشت: در کنار تدابیری که از سوی نیرویانتظامی برای این ایام اندیشیده شده مردم هم برای امنیت باغات محصولشان تلاش کنند.
ور در ادامه به بیان حدیثی از امام رضا(ع) پرداخت که عنوان کردندهرکس مرا زیارت کند از ناهان بیرون آید مانن نوزادی که مارشد او را به نیا اورده و بیان داشت: زیارت امام رضا اینجچنین کار ساز  و موثر است.
رمضانی پور به سخن نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که گفته است برای امام رضا حریمی وجود ندارد اشاره کرد و گفت: این سخن مایه تاسف است همه عالم حریم امام رضا(ع) است کمااینکه همه عالم حریم امام عصر(عج) است.
امام جمعه رفسنجان با حمایت رئیس جمهور و وزیر کشور از برگزاری کنسرت ها در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: امام جمعه قهرمان و شجاع مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در برابر برگزاری کنسرت موضع گرفتند و اینها ایشان را قانون شکن معرفی کردند.
وی افزود: ای مایه شرمندی است که اینهمه به موسیقی بها می دهید،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به فرهنگ اصیل ایرانی و فرهنگ عمومی اسلام ناب بپردازد، زیر سوال رفتن تنها یک درصد از کنسرت ها به گفته وزیر کشور که اینهمه هیاهو ندارد، چرا به دنبال چیزی باشیم که ارزش و بار فرهنگی ندارد بلکه ولنگاری فرهنگی است.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: در میان خدمات بزرگ و ارزشمندی که از سوب دولت ارائه می شود کار فرهنگی کمتر از انچه انتظار می رود دیده می شود، درست که رهبر فرزانه انقلاب بر کار اقتصادی تاکید دارند اما به این معنا نیست که کار فرهنگی الویت اول نباشد، الویت اول کا فرهنگی خوب و اصیل است.
وی تصریح کرد: مگر می ارزد که به خاطر استقبال جمعیت محدودی از کنسرت دل هزار نفر را برنجانید و بعد بگویید قانون، این قانون چماقی بر سر فرهنگ، شخیصیت های پرانقدر گشور شده.
خطیب جمعه رفسنجان اعلام داشت: ما از امام جمعه شجاع، مبارز و مجاهد آیت الله علم الهدی تمام قد حمایت خواهیم کرد و نماز گزاران نیز با سردادن تکبیر حمایت خود را اعلام داشتند.
رمضانی پور در بخشی دیگری از سخنانش یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و ۱۷ هزار شهید ترور را گرامی داشت و گفت: برخی که قبلا هم در اختیار منافقین بودند و امام انها را طرد کرد به دنبال مظلوم جلوه دادن منافقین هستند.
وی به روز ۲۵ ذی القعده با عنوان  دحوالارض اشاره کرد و گفت: بنا بر روایتی از امام رضا(ع) روزه گرفتن در این روز ثواب ۶۰ ماه روزه گرفتند و عبادت صد ساله را دارد.
خطیب جمعه رفسنجان به روز بانکداری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بانکها ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری هستند و شایسته است این عمل بر اساس عقود اسلامی صورت گیرد نه اینکه صحنه سازی شود.
وی با بیان اینکه کار اقتصادی باید در جامعه زیاد شود تصریح کرد: یکی از موانع ایجاد اقتصاد خود بانکها بودند که با بخشنامه های جدید این مانع برداشه می شود و کار با سرعت پیش می رود.
نشان کرد: شایسه است که مردم در ساز و کار شرعی همچون قرض الحسنه ها حضور پیدا کنند، اینچنین کارهایی مانع از این می شود که مردم در تنگنا قرار گیرند.
وی ادامه داد: به فرموده امام(ره) رباخواری جنگ با خدا و عامل بیکاری در جامعه است.
امام جمعه رفسنجان به اغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: هر ساله در این ایام خدمات دولت با حضور وزرا، معاونین، استانداران، فرمانداران در بین مردم بازگو می شود و این کارهای شایسته است تا مردم به نظام و انقلاب امیدوار باشند..
وی با بیان اینکه در کنار کارهای روزمرگی دولتها هر کدام خلاقیتی دارند ، خلاقیت این دولت یازدهم را طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و بیان داشت: با اجرای این طرح اگر مردم از ظرفیت بیمارستاهای دولتی استفاده کنند تقریبا رایگاه درمان می شوند و این کار ارزشمندی است.
وی وجود دانشگاه علوم پزشکی در رفسنجان را سرمایه بزرگی دانست و گفت: تربیت دانشجوی دکترا برای این شهرستان یک زیر ساخت است هرچند دیگر دانشگاه های این شهرستان نیز با عظمت و مقتدر هستند.
وی با گرا یداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر ، دولت شهید رجائی را رب پایه ساده زیستی و به دور از تجمل برشمرد و گفت: ما اینچنین نگاهی را می خواهیم که وزرای ما در سطح متوسط جامعه باشند اما امروز می بینیم که اغلب کسانی که به دولت متصلند خیلی مشکل ندارند و برخی وزرا اصلا نمی فهمند که مردم پایین چه بر سرشان می آید.
رمضانی پور ضمن قدردانی از همه خادمین ملت که برای کسب رضایتمندی مردم در تلاش هستند بیان داشت: حرکت اقتصادی در کشور آغاز شده که امیدواریم که موجب ریشه کن شدن رکود  و باز شدن گره های اقتصادی گردد.
ور به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع امام جماعت سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مساجد باید تاثیر گذار باشند، اینها باید پویا و اهل سیاست باشند و اخلاق اسلامی را ترویج دهند.
امام جمعه رفسنجان همچنین به سخنان گهربار رهبر فرزانه انقلاب در جمع هیات دولت اشاره کرد و گفت: دولت به جای سرگرم شدن به بحث های انتخاباتی به فکر حل مشکلات باشد، بهترین تبلیغ برای دولت راستی کار و اقدام و عمل است، مردم کار را می پسندند.

برچسب ها:
اقدام و عمل امام جمعه رفسنجان انتخابات تبلیغ دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    سلام از اطلاع رسانی شما تشکر میکنم.ولی ای کاش یه مقدار دقت بیشتری در تایپ خبر می شد تا اینقدر غلط املایی نداشت
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان