کارگران فصلی در محل جدید مستقر می شوند

  • شناسه خبر: 105036
کارگران فصلی در محل جدید مستقر می شوند

در جلسه ای با حضور دکتر محسن ارسلان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و علی اکبر پورمحمدی شهردار مقرر گردید محل استقرار کارگران فصلی تغییر یابد.

خانه » اخبار ویژه » کارگران فصلی در محل جدید مستقر می شوند

به گزارش خانه خشتی، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسن علینژاد معاون خدمات شهری با اشاره به جلسه ای که با حضور دکتر محسن ارسلان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، علی اکبر پورمحمدی شهردار و جمعی از فرماندهان کلانتری ها برگزار شد، گفت: با توجه به برپایی همایش تلاش، تدبیر و توسعه و مجاورت مکان برگزاری آن با محل استقرار کارگران فصلی، مقرر شد محلی برای اسکان آنان پیش بینی شود.

وی در ادامه از همکاری شرکت نظم گستران صاعقه رفسنجان برای ساماندهی کارگران فصلی خبر داد و افزود: با هماهنگی شهرداری و فرماندهی نیروی انتظامی، موارد مربوط به یافتن محل جدید، اعزام نیرو و ساماندهی کارگران فصلی توسط این شرکت انجام می شود.

علینژاد به موضوع جمع آوری متکدیان از سطح شهر در این جلسه اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور متکدیان در سطح شهر که غالباً از اتباع پاکستانی می باشند، شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری آنان در طول سال اقدام می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان نصب تابلوی ممنوعیت استعمال قلیان در برخی بوستان های شهر را از دیگر مصوبات این جلسه بیان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از استعمال قلیان، تابلوی هشدار دهنده مربوطه توسط شهرداری در بوستان های آزادگان، نماز و معلم نصب می شود.

وی به نصب تابلوی ورود ممنوع ویزه موتورسیکلت در بوستان شهید مطهری نیز اشاره کرد و گفت: تابلوهای ورود ممنوع به همین منظور در ورودی بوستان شهید مطهری نصب می شوند تا از ورود و تردد موتورسیکلت در این محل جلوگیری شود.

حسن علینژاد در ادامه به استقرار خودروهای سواری در میدان امام حسین(ع) در شب های تابستان و خطراتی که از این طریق متوجه سرنشینان و عابرین پیاده می شود، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پیش از این ممنوعیت ورود خودروها به محوطه میدان توسط شهرداری اعلام شده بود، مقرر گردید مجدداً از محل بازدید و اقدامات لازم در این خصوص اخذ شود.

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان کارگران فصلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان