فیلم: سلاخی خانواده سوری توسط تروریست‌ها

  • شناسه خبر: 10492
فیلم: سلاخی خانواده سوری توسط تروریست‌ها

 به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از رجا نیوز : پیش از این نیز، اپوزیسیون سوری تلاش کرده بود با جا زدن تصاویر مربوط به شهادت فلسطینی‌ها و یا قتل دو قاچاقچی مکزیکی با اره برقی، این تصاویر را به کشته‌های سوریه نسبت دهد. به گزارش سایت اوباما، درحالی که ارتش سوریه در عملیات‌های […]

خانه » آخرین اخبار » فیلم: سلاخی خانواده سوری توسط تروریست‌ها
 به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از رجا نیوز : پیش از این نیز، اپوزیسیون سوری تلاش کرده بود با جا زدن تصاویر مربوط به شهادت فلسطینی‌ها و یا قتل دو قاچاقچی مکزیکی با اره برقی، این تصاویر را به کشته‌های سوریه نسبت دهد.

به گزارش سایت اوباما، درحالی که ارتش سوریه در عملیات‌های موفقیت‌آمیز در حال پس زدن تروریست‌ها و شورشیان از مناطق مختلف شهر حلب است، حمایت‌های رسانه‌ای غرب از تروریست‌ها برای متهم کردن ارتش به کشتار غیرنظامیان نیز ناکام مانده است.

 

فیلم حاوی تصاویر خشونت آمیز است

 اپوزیسیون سوری که توان بالایی در کشته سازی و فریب افکار عمومی دارد، تلاش کرده بود که کشتار خانواده سوری حامی بشار اسد را به گردن ارتش سوریه بیندازد اما گفته‌های صریح بازماندگان خانواده سوری با شبکه تلویزیونی راشاتودی، حاکی از کشته شدن اعضای این خانواده توسط تروریست‌های موسوم به “ارتش آزادی” است.

پیش از این نیز، اپوزیسیون سوری تلاش کرده بود با جا زدن تصاویر مربوط به شهادت فلسطینی‌ها و یا قتل دو قاچاقچی مکزیکی با اره برقی، این تصاویر را به کشته‌های سوریه نسبت دهد.

Picture

سایت اوباما طی روزهای آتی، تصاویر و مطالب بیشتری از جنایات شورشیان و تروریست‌های موسوم به ارتش آزاد سوریه را منتشر خواهد کرد.

برچسب ها:
فیلم: سلاخی خانواده سوری توسط تروریست‌ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان