رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

بیمارستان مرادی به کلینیک چشم پزشکی تبدیل خواهد شد

  • شناسه خبر: 104909
بیمارستان مرادی به کلینیک چشم پزشکی تبدیل خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیمارستان مرحم مرادی این شهرستان در آینده ای نزدیک به کلینیک چشم پزشکی تبدیل خواهد شد .

خانه » اخبار ویژه » بیمارستان مرادی به کلینیک چشم پزشکی تبدیل خواهد شد

به گزارش خانه خشتی، دکتر علی اسماعیلی در جلسه ای که ظهر امروز با حضور آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت و جمعی از پزشکان و پرستاران در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد اظهار داشت: هر پرداخت و دریافتی که در بیمارستانهای دولتی صورت می گرید مطابق با قانون بوده و یک ریال خلاف قانون نیست .
وی افزود :تخریب سرمایه عظیم کشور و شهر هیچ سودی برای احدی ندارد جز اینکه نا امنی در جامعه را افزایش می دهد .
دکتر اسماعیلی تصریح کرد :در شهرستان رفسنجان به علت کویری بودن و عوامل زیست محیطی ، سرطانها ، اعتیاد به مواد مخدر و شیوع بسیار زیاد عوامل خطر ساز به صورت اختصاصی بالا است .
وی بیان داشت :از نظر برنامه های توسعه ای همزمان با برنامه های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به برکت طرح تحول نظام سلامت زیر ساختهای کافی در تعمیر و تجهیزات پزشکی سرمایه ای و همچنین در بسیار ی از مراکز خدمات فراهم شده است .
اسماعیل از اضافه شدن ۳ کلینیک در  شهرستان خبر داد و گفت :توسعه کمی در زیرساختهای کلینیک دانشگاه به خصوص در بخشهای بخش اورژانس و icu و سرطانی صورت گرفته است با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته  بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در دستور کار داریم  که جایگزین بیمارستان فعلی می شود .
وی با بیان اینکه بیمارستان مرادی به کلینیک چشم پزشکی تبدیل خواهد شد تصریح کرد : علی رغم مشکلات مالی که خیرین داشتند از مهر ۹۲ تا خرداد ۹۵، ۲۱ میلیارد کمک های مردمی جذب شده است.
وی افزود :سال گذشته ۷میلیارد مجموع اعتبارت بودجه دانشگاه  بوده است  کل بودجه تخصیصی ما  یک میلیارد و صد میلیارد تومان بوده در حالیکه  در بهمن گذشته نزدیک به هشت هزار ۷۰۹ هزار متر بنای جدید تحویل سیستم بهداشتی درمانی کردیم .
اسماعیلی بیان داشت :۱۵ هزار  متر بناهای نیمه تمام داشتیم  که تکمیل شده است و همچنین پروژه های  مصوبه اعتبار دار ۵۴ هزار متر بوده که در حال ساخت و ساز می باشد .و همچنین پروژه  اورژانس علی ابن ابیطالب،کلینیک ویژه دانشگاه بخش آنکولوژی که از محل اعتبارات طرح تحول در حال ساخت و ساز می باشد .
وی به اختصاص۲۳ میلیارد از اعتبارات سفر اخیر ریاست جمهوری به کرمان اشاره کرد و گفت : این اعتبارت برای تکمیل پروژه های عمرانی   بوده است که ۲۹ میلیارد در سال جاری مابقی در سال ۹۶ می باشد .
وی دانشگاه علوم پزشکی را یکی از محرومیت های بخش ادارات رفسنجان  از نظر امکانات رفاهی برشمرد و گفت : چندین مرکز رفاهی در حال ساخت و ساز برای کارکنان دانشگاه داریم .
وی افزود :کلینیک دندانپزشکی با ظرفیت ۱۸ یونیت در هفته دولت افتتاح می شود که ارائه خدمات دست اول  دندانپزشکی در سطح شهر در این کلینیک انجام خواهد شد.
دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد : از معدود دانشگاه هایی هستیم که یک هفته درمیان ستاد طرح تحول نظام سلامت تشکیل می شود و همچنین  کمیته اخلاق و ارزیابی به طور منظم حداقل ماهی دو جلسه تشکیل شده و به همه موارد تخلفات رسیدگی می شود و تخلفات ناشی از طرح تحول نظام سلامت را بررسی می کنیم .
وی با بیان اینکه ما ۶۰۰ هزار مراجعه کننده در طول سال ۹۴ به مراکز درمانی بهداشتی و۶۰ هزار نفر بستری داشتیم افزود : کسانی که سیستم ما رو نقد می کنند اگاهی از ماهیت کار ما ندارند.
وی بیان داشت :خطاهای پزشکی نقل و نبات رسانه ها شده است
و اینکه به وسیله یک خطای پزشکی بخواهیم اقدامات جامعه پزشکی را مخدوش کنیم بی انصافی و جفا به نظام پزشکی می باشد .
دکتر اسماعیل در خصوص حضور افاغنه در شهر اظهار داشت : مراکز درمانی و ارائه خدمات افاغنه را جدا کردیم خوشبختانه از کمیته پناهندگان سازمان ملل اعتباری گرفتیم تا پایان سال مرکز درمانی افاغنه ساخته شود .
وی افزود : کتابخانه قدیمی دانشگاه علوم پزشکی را مرکز ارائه خدمات برای افاغنه در نظر گرفتیم که ما ۱۸ هزارنفرغیر از اردوگاه را  آنجا تحت پوش درمانی قرار دادیم .وهمچنین یک مرکز  تسهیلات زایمان هم در اردوگاه راه اندازی کردیم
اسماعیل بیان داشت :حرف ما بر سر کسانی هست که تربیون در دستشان هست ،حداقل بر تنه خسته ما چوبی نزنند .حداقل از ما توضیح بخواهند کدوم پزشکی در این شهر ۲۰۰ میلیون تومان درآمد دارد ؟کارانه سالیانه من در یک سال به صد میلیون تومان نمی رسد ؟ متوسط کارانه پزشکان تمام وقت  ما زیر ۱۵ میلیون تومان است .
وی بیان داشت :.آزمایشگاه رسانس اتحادیه اروپایی برای صادرات پسته داریم که ۹۹ درصد کیفیت کل صادرات پسته اروپا را انجام می دهیم .

برچسب ها:
بیمارستان مرادی کلینیک چشم پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان