سردار الله کرم:

ادامه ی برجام سم مهلک است / لشکر فاطمیون پیش قراول همه رزمندها هستند

  • شناسه خبر: 104898
ادامه ی برجام سم مهلک است / لشکر فاطمیون پیش قراول همه رزمندها هستند

سردار الله کرم گفت: برجام خسارت محض بود و ادامه آن و سخن گفتن از برجام دو و سه سم مهلک است، نباید گذاشت این سم مهلک دوباره به حلقوم ملت ما ریخته شود.

خانه » سیاسی » ادامه ی برجام سم مهلک است / لشکر فاطمیون پیش قراول همه رزمندها هستند

به گزارش خانه خشتی، سردار حاج حسین الله کرم در همایش مدافعان حرم شهرستان رفسنجان با ذکر حدیثی از امام رضا(ع) با مضمون اینکه اگر حکومت من(امام رضا(ع)) فرا رسد به جای اینکه در این خانه زندگی کنم در خانه محقر قرار خواهم گرفت و به جای این غذای نرم نان جوی نبیخته و سربه مهر میخورم و به جای این لباس نرم، لباس زبر خواهم پوشید اظهار داشت: حاکم جامعه اسلامی باید همچون مردم متوسط جامعه ی خود باشد و همچون آنان نشست و برخواست داشته باشد.

وی افزود: سه ماه از وضعیت افرادی که به بیت المل دستبرد زدند و بیش از ۹۰۰ نفر از مدیران ارشد نظام حقوق کلان ونجومی دریافت کردند اما هنوز به حسابشان رسیدگی نشده است.

الله کرم تصریح کرد: در نظام اسلامی این چه نوع فاصله طبقاتی است، این شیوه در  در نظام اسلامی جایی ندارد و اگر آن فرد مسئول است باید کنار رود والا او را کنار خواهیم زد.

وی با بیان اینکه این سرزمین ۲۵۰ هزار شهید را در راه خدا اهدا نموده خاطر نشان کرد: اینکه عده ای از بیت المال دست به غارت بزنند پایمال کردن خون این شهداست، باید آگاهانه برخورد کنیم و نگذاریم چنین کسانی جایگاه حکومت اسلامی را زیر پا بگذارند.

این فعال سیاسی به موضع گیری برخی مسئولان در مقابل این حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: برخی در ابتدا می خواستند این موضوع را لاپوشانی کنند و با اعلام موضع صریح رهبر فرزانه انقلاب  تنها اندکی از این پولها برگشت داده شد.

وی افزود: بعد از اعلام بیانیه رئیس دولت برخوردها قاطع تر شد اما به کمتر از ۲۰ نفر قناعت شد و متاسفانه موضع گیری وزرا به گونه ای است که خواستار قطع بیاینه رئیس دولت هستند.

الله کرم بیان داشت: بر اساس قانونی حقوق ها را تا ده میلیون و ۲۰ میلیون رساندند که اینها حقوق های پایین بود و برخی ها را هم گفتند مشمول این قانون نمی شوند، همه اینها برای این است که اذهان عمومی را از این مسئله خسته کنند.

وی تصریح کرد: پاداش های نجومی، تسهیلات وام بانکی بالای ۴۰۰ میلیون  با سود یک تا ۴ درصد، بن خرید کتاب به روسا، وام خرید ماشین و خانه، حق جلسات نجومی همه اینها یک قله از کوه فساد است که باید محکم در برابر آنها بایستیم .

سردار الله کرم در بخش دوم سخنانش به مسئله برجام پرداخت وهدف نظام از زیر بار رفتن در این قضیه را شناسادن شیطان بزرگ دانست و اظهار داشت: همه اینها برای این بود که خیلی از مسئولان متوجه شوند و متوجه شدیم که آمریکا همچنان شیطان بزرگ است ، در حالیکه ما به تعهداتمان پایبند بودیم اما طرف مقابل نه .

وی ادامه داد: از طرفی دولت معتقد بود که چرخ هسته ای باید بچرخد و چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد اما الان هر دو تعطیل شده، چرخ هسته ای و زندگی مردم قطع شده و اینها به خاطر این است که آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نکردند و دولت متاسفانه نتوانست به قول هایی که به مردم داده بود عمل کند.

الله کرم تصریح کرد: امروز زمزمه هایی از توسعه مذاکرات است و می گویند بخشی از علت عدم عمل کردن طرف مقابل به تعهدات تقصیر خودمان است اینکه چون ما موشک داریم انها را نگران می کنیم اما انها بمب اتم دارند کسی را نگران نمی کند و یا اینکه با حمایت از حزب الله ما را تروریست می خوانند اما دفاع از داعش و النصره عیبی ندارد و سوم حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود در حالیکه سیاهان در آمریک جایگاهی ندارند.

وی بیان داشت: برجام خسارت محض بود و ادامه آن و سخن گفتن از برجام دو و سه سم مهلک است، نباید گذاشت این سم مهلک دوباره به حلقوم ملت ما ریخته شود.

الله کرم در بخش دیگری به انتشار صوتی از منتظری اشاره کرد که در آن  سعی شده تا امام(ره) و سید احمدآقا فرزند ایشان را متهم کند به دفاع از منافقین و گفت: جوانان با منتظری آشنایی ندارند و نمی دانند که امام خمینی(ره) در نامه ششم فروردین سال ۶۷ او  ساده لوح خطاب کرد و گفت اگر حکومت بدست منتظری بیافتد منافقین را حاکم می کند .

وی افزود: طرفدارهای خط امام(ره) چرا موضع نمیگیرند و از سید احمد اقا دفاع و با دروغ ها ی منتظری مقابله نمی کنند ، امام(ره) نمونه اشداعلی الکفار و رحماء بینهم بودند .

الله کرم خاطر نشان کرد: منافقینی که هزاران ترور و جنایت علیه ما داشته باید با حد با آنها مقابله کرد اما متاسفانه هدف زنده کردن دوباره منافقین است تا در انتخابات آینده همچون فته ی ۸۸ وارد شوند .

وی همچنین به انعقاد قراردادهای نفتی و تحصن نخبگان در برابر این قراردادها اشاره کرد و گفت:  رزمندگان جنگیدند که یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهند اما چطور شما داشته های نفتی کشور را در اختیار بیگانه قرار می دهید ؟

الله کرم گفت: در قرارداد کرسنت که ۲۵ ساله بسته شد گاز کشور به اندازه ۱ چهاردهم قیمت جهانی فروخته شد و دست اندر کاران این قرارداد رشوه گرفتند و کشور به واسطه این قرارداد ۳۰ میلیارد دلار جریمه شد، قرار داد آی پی سی هم شبیه کرسنت است و اینها نیاز به روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین دارد.

این فعال سیاسی در بخش پایانی سخنان خود از مدافعان حرم با عنوان دلیر مردان دفاع از حرم امام علی(ع)، حضرت رقیه و حضرت زینب(س) یاد کرد و گفت: امروز بسیج جهانی تشکیل شده و تنها ایران در حال دفاع نیست بلکه لشکر فاطمیون از افغانستان، زینبیون از پاکستان و حیدریون از عراق در حال مبارزه هستند، امروز مقاومت سوریه در کنار حزب الله لبنان مانند یک روح در دو بدن هستند.

وی با اشاره به رشادت های لشکر فاطمیون در میدان های نبرد تصریح کرد: امروز پرچم اسلام در دست برادارن افغان است و لشکر فاطمیون پیش قراول همه رزمندها هستند.

الله کرم خاطر نشان کرد: نسل های اول انقلاب اسلامی در کنار امام(ره) ایستادند نسل دوم از انقلاب در جنگ دفاع کرد و نسل سوم امروز گسترش پیدا کرده و در عراق و سوریه می جنگند و آنچیزی که استکبار جهانی از آن می ترسد این است که نسل چهارم ما برای آزادی قدس حرکت کند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان