امام جمعه رفسنجان:

برداشت کنندگان غیر مجاز از حق مردم ذخیره این نظام نیستند بلکه ذخیره کننده بیت المال نظام هستند

  • شناسه خبر: 104553
برداشت کنندگان غیر مجاز از حق مردم ذخیره این نظام نیستند بلکه ذخیره کننده بیت المال نظام هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که برداشت غیر مجاز از حق مردم دارند ذخیره این نظام نیستند بلکه ذخیره کننده بیت المال نظام هستند و مردم اینها را می فهمند و قضاوت می کنند، این افراد مفسد نظام هستند و نباید بکار گرفته شوند.

خانه » سیاسی » برداشت کنندگان غیر مجاز از حق مردم ذخیره این نظام نیستند بلکه ذخیره کننده بیت المال نظام هستند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین ، عامل اصلی جلوگیری از طلاق را گذشت عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون در شهرستان پیرو شعار فرهنگی امسال با عنوان شیرین سازی زندگی اقدامات خوبی در جهت کاهش امار طلاق صورت گرفته است.

وی با تبریک میلاد باسعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: جلسات جشن میلاد آن حضرت در جای جای شهرستان و به ویژه در آستان قدس رضوی که متعلق به ساحت ایشان است برپا می شود.

رمضانی پور با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به کشور بیان داشت: هم کارکردهای فرهنگی اسرای کشورمان در طول دوران اسارت مثال زدنی است و هم بعد از آزادی تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی قهرمانانه ی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه که به روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است تصریح کرد: این مقاومتی است که از شما مردم یاد گرفتند و به واسطه ی پیروی از انقلاب اسلامی شکل گرفت.

رمضانی پور با اشاره به سخن سید حسن نصرالله راجع به نعمت ولایت و رهبری در ایران اسلامی بیان داشت: اگر قدر رهبری را بدانیم عزت و عظمت برای این نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

وی به بازنشانی محمد رضا پهلوی توسط دو رژیم خون آشام آمریکا و انگلیس در ۲۸ مرداد سال ۳۲ اشاره کرد و گفت: خدمات شوم این دو رژیم از اذهان مردم بیرون نمی رود و سردادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس هر صبح و شام معنای همین مسئله است.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به فرمایشات گهر بار رهبر فرزانه انقلاب در دیدار وزیر و معاونان وزارت اطلاعات اشاره کرد و بیان داشت: هر وزیر بایستی رسالت خود را انجام دهد و نباید از دولت اجازه بگیرد که ایا در موضوعی برخورد داشته باشد یا خیر، وظیفه اصلی وزرا صیانت از نظام و انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: قراردادهای نفتی اخیر که در این دولت مصوب شد فشارهای زیادی بر پیکره نظام وارد خواهد کرد و ظلم بزرگی به کشور است، آیا وزارت نفت یا مجلس این را وظیفه خود می داند که با این قراردادها که بیش از ۱۰ خسارت بر کشور در آینده وارد می کند، برخورد کند.

رمضانی پور بیان داشت: یکروز ی سلطه آمریکا و انگلیس را از این کشور ریشه کن کردیم اما امروز دوباره دستان این دو به کشور وصل خواهد شد، ما می خواهیم نفتمان خام فروشی نشود، چرا وزیر نفت دلش خوش است که بشکه های نفت را می فروشد این چه ارزشی دارد؟

وی ادامه داد: در قانون پیش بینی شده است که درآمد حاصل از فروش نفت صرف زیر ساختها شود اما متاسفانه صرف هزینه های جاری دولت می شود در حالیکه دولت بایستی هزینه های خود را از درامدهای غیر نفتی جذب کند.

رمضانی پور بیان داشت: ۲۰ فروردین روز ملی فن اوری و هسته ای و ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت باید در اذهان مردم ثبت و ماندگار شود و همه باید به این روزهای ملی کمک کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در اسلام دستور به ساده زیستی مسئولان و کارگزاران داده شده و با برخورداری از دنیا بطور نسبی موافق است اما با غرق شدن در ان مخالف است.

رمضانی پور تصریح کرد: کسانی که برداشت غیر مجاز از حق مردم دارند ذخیره این نظام نیستند بلکه ذخیره کننده بیت المال نظام هستند و مردم اینها را می فهمند و قضاوت می کنند، این افراد مفسد نظام هستند و نباید بکار گرفته شوند.

وی افزود: کوتاه کردن دست مفسدان شجاعت و قاطعیت علوی می خواهد و باید با نزدیکان بیت المال برخورد قاطعانه صورت گیرد.

رمضانی پور به سالروز تاسیس مرکز خدمات درمانی و بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات درمانی مردم با این طرح حل شد و سالانه مبلغ زیادی از جمله در رفسنجان که ۳۶ میلیارد تومان بود برای درمان خرج شده است.

وی در ادامه به سوءاستفاده برخی پزشکان اشاره کرد و گفت:برخی پزشکان به حقوق ۲۰۰ میلیون قانع نیستند کارهای اضافه بر دستان مردم میگذارند و هزینه های اضافی برای آنان می تراشند، یک پزشک باید برای بیمار وقت بگذارد.

رمضانی پور به موضوع انتخاب رشته و دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بهتر است که دانشجیان رفسنجانی از ظرفیت داخلی غاقل نشوند، در دانشگاههای شهرستان کرسی خالی وجود دارد که سرمایه ملی هستند.

وی افزود: دانشگاه های پیام نور در رفسنجان و بخش کشکوئیه یکی از ظرفیت های داخلی است که اعتبار ان حتی از دیگر دانشگاههای دولتی نیز بیشتر است.

رمضانی به اقدام شایسته صنف تولید کنندگان و عرضه پوشاک در کشور در زمینه تعطیلی برخی واحدهایی که لباس نامناسب عرضه میکردند اشاره کرد و از این حرکت قدردانی کرد.

وی به فعالیت گسترده شرکت های هرمی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان برای کسب درامد به سراغ این شرکت ها رفتند در حالیکه همه مراجع عظام این کار را حرام دانستند، هرچند این شرکت ها از وزارت صنعت و معدن اجازه دارند اما کار آنها فقه نیست، اینهاهمان شرکت های گلدکوئیست هستند و سود کلان انها به جیب صهیونیست ها می رود و در راس این هرم ها یهودی ها قرار دارند.

امام جمعه رفسنجان ضمن قدردانی از خیرین اگاه و امین در ساخت دو مجموعه بزرگ گلستان امین و مجموعه فرهنگی تفریحی آگاه اظهار داشت: برخی دید تنگ دارند و این کارها عظیمی که برای مردم صورت گرفته است را کوچک می شمرند.

رمضانی پور توجه به صنایع کوچک و متوسط را الویت اول اقتصاد کشور برشمرد و گفت: به تولیدات خانگی و محلی باید بیشتر توجه شود مردم مثل گذشته باید به اندازه داشته هایشان مصرف کنند تا دچار گرفتاریها نشوند.

برچسب ها:
بیت المال ذخیره مفسد اقتصادی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان