فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

ممنوعیت فروش نان در سوپر مارکت های بدون کد بهداشتی

  • شناسه خبر: 104448
ممنوعیت فروش نان در سوپر مارکت های بدون کد بهداشتی

فرماندار رفسنجان گفت: با همکاری اداره صنایع و معادن و همچنین از طریق اتحادیه ها ابلاغیه ای در خصوص اینکه مهلت یک هفته برای سوپرمارکت که فروش نان بدون کد بهداشتی ممنوع شود، صادر شود.

خانه » اجتماعی » ممنوعیت فروش نان در سوپر مارکت های بدون کد بهداشتی

به گزارش خانه خشتی، جلسه ای به منظور بررسی مشکلات نانوائیهای شهرستان با حضور فرماندار رفسنجان ،حجت الله قنبری معاون مدیر کل غله استان و رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کرمان ،محمدعلی عشقی نایب رئیس صنف خبازان رفسنجان و اعضای شورای آرد و نان رفسنجان در محل فرماندادی برگزار گردید .
فرماندار رفسنجان در جلسه بررسی مشکلات نانوائیها اظهار داشت : سند امنیت غذایی در دستور کار استان می باشد و موضوع جلسه این است در زمینه ایجاد امنیت در غذا و نان تلاش و اقداماتی انجام شود .
وی با بیان اینکه نان درسبد غذایی مردم از جایگاه مهمی برخوردار است افزود :توزیع ، بهداشت و سلامت نان مصرفی مردم از وظایف دستگاه های دولتی می باشد که برنامه ریزی لازم در این راستا باید صورت گیرد .
فرماندار بیان داشت :رفسنجان در زمینه تولید آرد هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی نسبتا موفق می باشد و از یک طرف تخلفات و مشکلاتی هم وجود دارد که با نظارت دستگاه های اجرائی تلاش خواهیم کرد نان با کیفیت و مطلوبی را در اختیار مردم قرار دهیم .
وی تصریح کرد :با همکاری اداره صنایع و معادن و همچنین از طریق اتحادیه ها ابلاغیه ای در خصوص اینکه مهلت یک هفته برای سوپرمارکت که فروش نان بدون کد بهداشتی ممنوع شود، صادر شود  .
فرماندار بیان داشت :تمام واحده های نانوایی می توانند با تبلیغ و اطلاع رسانی درخصوص کیفیت نان به سطح بهره وری و فروش خود کمک کنند .

در ادامه صیفوری رئیس حراست شرکت غله خدمات بازرگانی منطقه ۶ کرمان در جلسه بررسی مشکلات نانوائیها اظهار داشت :همکاری نهادهای اجرائی در خصوص داشتن کیفیت نان در نانوائیها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
وی افزود :همکاری اتحادیه نانوائیها ،ساعات خمیرگیری ،پخت نان مهم است و باید در این زمینه نظارت دقیق صورت گیرد
صیفوری بیان داشت :در خصوص برخورداری از کیفیت خوب در نان همه نهادهای مرتبط باید همکاری نمایند و بازدید ها در این زمینه باید مستدام باشد .
وی افزود : در جلساتی که در گذشته گذاشته شد تصمیم گیری شده است که نانوائیهای که هر گونه مشکلی اعم از بهداشت و اماکنی و … داشته باشند در اسرع وقت رسیدگی مشکل انها حل شود و یا در صورت حل نشدن جواز آنها ابطال گردد .

برچسب ها:
بهداشت فروش نان ممنوع نان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان