نقش مؤثر سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و امید شهروندی

  • شناسه خبر: 104436
نقش مؤثر سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و امید شهروندی

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با حضور در برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» به نقش مؤثر سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و امید شهروندی پرداخت.

خانه » اخبار ویژه » نقش مؤثر سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و امید شهروندی

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ علی سلطانی در برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» لازمه امید در یک جامعه را داشتن امنیت و سلامت بیان کرد و گفت: اگر امنیت در یک جامعه تضمین شود و مردم آن را به عینه مشاهده کنند، امید به زندگی، فعالیت و تلاش چند برابر می شود.

وی تأثیر امنیت بر شهروندان را به مثابه پیکره انسان دانست و افزود: امنیت در پیکره جامعه مثل بدن انسان است؛ اگر انسان بدن سالمی داشته باشد، در مقابل هر بیماری و ویروس استقامت می کند؛ جامعه نیز اگر در مقابل هر آسیبی مقاومت کند و تضمین باشد، موفق خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه امنیت در موفقیت شهروندان، کسب روزی حلال، تحصیل، گردش و مسافرت خوب مؤثر است، اظهار کرد: جامعه ای که درگیر مسائل امنیتی باشد، نمی تواند موفق شود و این امر دیدگاه مسئولین و ائمه جمعه را به دنبال دارد.

وی با مقایسه امنیت کشورهای منطقه غرب آسیا از قبیل عراق، سوریه و افغانستان، رابطه میان امنیت و امید را بسیار نزدیک عنوان کرد و گفت: امنیت امروز ما مدیون و مرهون همه جانبازان، آزادگان، شهدا و خانواده آنان است.

سرهنگ سلطانی ادامه داد: با وجود ناامنی های بسیار در کشورهای منطقه و در حالی که اطراف ما باروت، اتش و کودتاست، شهروندان ما در بهترین وضعیت زندگی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان از وجود امنیت در کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: امنیت باید در اقتصاد، فرهنگ و مذهب وجود داشته باشد؛ امروز ادعا داریم بهترین کشور از لحاظ امنیتی هستیم و هر شهروندی باید امید داشته باشد.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و امید شهروندی، تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران مقتدرانه در مرزهای کشور و فراتر از آن به عنوان مدافع حرم در مقابل استکبار ایستاده و از حق مظلومان دفاع می کند.

سرهنگ علی سلطانی در ادامه به حضور نیروهای بسیج در کنار نیروی انتظامی و در گشت های عملیاتی و ایست و بازرسی های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه در همه صحنه هایی که نیاز به امنیت دارد، مقتدارانه ایستاده و تحت فرامین مقام معظم رهبری به وظیفه خود عمل می کند.

وی با بیان اینکه کارگردان درگیری جنگ در کشورهای غرب آسیا آمریکاست، افزود: داعش و امثال آن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور امام زمان(عج) هستند و اگر در سوریه و عراق که خاکریز اول نظام جمهوری اسلامی است، حضور نداشته باشیم، امنیت و امیدی که در دل شهروندان ماست، به دنبال امنیت عراق و سوریه می رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لازمه زمین گیر کردن داعش وامثال آن در عراق و سوریه، اظهار کرد: دشمنان باید در عراق و سوریه زمین گیر شوند تا قدرت مانور نداشته باشند.

وی افزود: سه عامل حکمت، اسلام و رهبری، نظام جمهوری اسلامی را در مقابل هر تهدیدی واکسینه کرده و امروز مرهون و مدیون همت شهدا و خانواده آنان هستیم.

سرهنگ سلطانی ولایت فقیه را نعمت بزرگ جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه یکی از علت های ناامنی در کشورهای درگیر جنگ نبود ولایت فقیه است، گفت: ما رهبری فرزانه، حکیم و توانمند داریم و امنیت موجود در منطقه و کشور ما مرهون راهبردها و دوراندیشی های ایشان است.

برچسب ها:
بسیج رادیو رفسنجان سپاه شهر من رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان